Bordsgrillar!?
Med bordsgrill menar jag en sådan man kan grilla kött osv i, med dubbla plattor. Ser ut ungefär som ett våffelgärn eller smörgåsgrill, men för kött osv.
Jag fick en bordsgrill från Jula i julklapp och teflonet släppte efter 4-5 ggrs användning. Jag fick bytt den till en ny och nu tycker jag mig se att teflonet börjar släppa på denna också, efter ca 4-5 användningar den här ggn också. Är det någon mer som har en likadan grill och märkt samma problem? Det känns ju lite onödigt att byta en 3e gång bara för att få gå tillbaka om några månader och få pengarna tillbaka (eftersom de ju har 3 ggr på sig att rätta till felet). Är det ett vanligt fel så kanske man kan få pengarna tillbaka redan 2a ggn tänkte jag...
För i övrigt är grillen väldigt bra, den har löstagbara plattor så man lätt kan diska den osv. Den är jättebra att grilla kyckling i tex.
Så jag tänkte att jag skulle byta till en från OBH Nordica istället och vill passa på att fråga om ngn har märkt ngt liknande på den. Den är ju mycket dyrare och ska man ha löstagbara plattor får man betala ganska mycket. Hur sjutton gör man rent om den inte har löstagbara plattor? Det trodde jag var en självklarhet på OBH Nordica-grillen...
Skulle bli jätteglad för tips och råd, speciellt ang OBH Nordica-grillen.