• kramizar79

V39 å magen e stenhård (utanpå asså), känns inte igen??

Hej! ja e i v39 (38+3) å min mage e väldigt hård idag ( näe man känner på den utanpå asså)! Sen gör det ont av å till längst ner i magen oxå (har kännt förvärkar ett tag nu men det känns som omn de har ändrat karaktär nu) å ja har även svårt att gå! E det nån som känner igen detta?

• Svar på tråden V39 å magen e stenhård (utanpå asså), känns inte igen??
  • Ponzo

Jepp, har samma här, är i v 39 (38+5) och min mage är stenhård mest hela tiden nu, har även smärtor i nedre delen av magen och har haft mer eller mindre sen ett par dagar tillbaka. Känns mer och mer annorlunda än det har gjort tidigare. Var hos BM idag, slemproppen gick i morse, o bebis fixerad och ligger i startgropen... Det är kanske snart vår tur?

• SusiSue

Känner precis samma sak, är i vecka 39 (38+1). Jag tror att det är sammandragningar. Det kommer och går lite för mig, ibland kan jag röra mig ledigt men plötsligt får jag gå små små steg och helst sätta mig ner. Våra livmödrar övar sig nog på att föda

• kramizar79

å va skönt att ni e i samma sitts! Jo hoppas att det e vår tur snart,, Ska till BM imorgon, spännande men oxå läskigt

• jennychristina79

Min mage är också stenhård.
    är i v 39, beräknad den 20:e
    Har haft ett grymt tryck neråt rumpan och höfterna tar kål på mig till o från.
    Kanske kommer bebben snart

• Beba2007

Min mage har oxå blivit hårdare..är i v.38+

• Nennegumman

Samma här, bf på söndag. Känns ju ännu mer spännande nu när det känns som att nåt händer, men ändå så vet man ju inte, det kanske kan kännas så här och ändå vara veckor kvar??

Svar på tråden V39 å magen e stenhård (utanpå asså), känns inte igen??