• CherryPie

Nån mer än jag som brukar använda en pendel?

Finns det nån mer än jag här inne som brukar använda en pendel för att få svar på olika frågor? Jag använder den mest på skoj men oxå för att få veta vilka typer av energier som finns runt om kring om de är bra / dåliga.
    Jag tänkte ställa lite frågor till min pendel sen efter detta inlägg och det vore kul om nån mer kunde fråga sin pendel samma frågor (gällande mig naturligvis) för att se om vi fick samma svar. Självklart ställer jag gärna upp och "pendlar" dig oxå!! Jag är även nybörjare i tarot ifall nån är intresserad av att testa att spå sig hos mig OBS! Jag är NYBÖRJARE så ta inte jätteallvarligt på det jag får fram.
    Frågorna jag ställer min pendel är:
    1.Är jag gravid?
    Om vi får ett JA så fortsätter jag med:
    2.Vilken dag blev jag det frågar om i söndags fram till idag (hade sex några av dessa dagar, tänker inte berätta vilka dagar)
    3. Blir det en pojke eller flicka?

Är hemskt tacksam om nån mer pendlare kunde hjälpa mig med detta!

• Svar på tråden Nån mer än jag som brukar använda en pendel?
  • JagOchHan

jo jag brukar ställa lite frågor till mig sjäv Men använder mig av en ring eller liknande föremål som betyder mycket för mig. nu har jag dock inte gjort det på ett tag och vet redan svaret på dina frågor. Men inte pga pendeln

• CherryPie

Kul att nån svarar! Skulle du vilja dela med dig av svaren kanske? Vore kul att se om min pendel busade med mig eller om den svarade ärligt igår!

• JagOchHan

jag har inte pendlat nåt nu och med dom frågorna. pga att jag redan är gravid i 8månaden Så det har inte blivit nåt av det tyvärr. Använde pendeln ganska mycket när jag var yngre och fick fram en del svar som i dagsläget faktiskt gåt i uppfyllelse (eller hur man nu ska uttrycka sig)

• CherryPie

Aha! På det viset! Men du kan inte pendla fram något som gäller någon annan då? Typ mig? Eller funkar det bara på dig själv? Grattis till den lilla i magen förresten!

• JagOchHan