• CherryPie

Nån mer än jag som brukar använda en pendel?

Finns det nån mer än jag här inne som brukar använda en pendel för att få svar på olika frågor? Jag använder den mest på skoj men oxå för att få veta vilka typer av energier som finns runt om kring om de är bra / dåliga.
    Jag tänkte ställa lite frågor till min pendel sen efter detta inlägg och det vore kul om nån mer kunde fråga sin pendel samma frågor (gällande mig naturligvis) för att se om vi fick samma svar. Självklart ställer jag gärna upp och "pendlar" dig oxå!! Jag är även nybörjare i tarot ifall nån är intresserad av att testa att spå sig hos mig OBS! Jag är NYBÖRJARE så ta inte jätteallvarligt på det jag får fram.
    Frågorna jag ställer min pendel är:
    1.Är jag gravid?
    Om vi får ett JA så fortsätter jag med:
    2.Vilken dag blev jag det frågar om i söndags fram till idag (hade sex några av dessa dagar, tänker inte berätta vilka dagar)
    3. Blir det en pojke eller flicka?

Är hemskt tacksam om nån mer pendlare kunde hjälpa mig med detta!

• Svar på tråden Nån mer än jag som brukar använda en pendel?
  • JagOchHan

jo jag brukar ställa lite frågor till mig sjäv Men använder mig av en ring eller liknande föremål som betyder mycket för mig. nu har jag dock inte gjort det på ett tag och vet redan svaret på dina frågor. Men inte pga pendeln

• CherryPie

Kul att nån svarar! Skulle du vilja dela med dig av svaren kanske? Vore kul att se om min pendel busade med mig eller om den svarade ärligt igår!

• JagOchHan

jag har inte pendlat nåt nu och med dom frågorna. pga att jag redan är gravid i 8månaden Så det har inte blivit nåt av det tyvärr. Använde pendeln ganska mycket när jag var yngre och fick fram en del svar som i dagsläget faktiskt gåt i uppfyllelse (eller hur man nu ska uttrycka sig)

• CherryPie

Aha! På det viset! Men du kan inte pendla fram något som gäller någon annan då? Typ mig? Eller funkar det bara på dig själv? Grattis till den lilla i magen förresten!

• JagOchHan

jag har tidigare även gjort på andra ja! och det har stämt. Men är inget jag gör för tillfället då min motivation inte är riktigt rätt för att jag ska ge mig in i det igen.

• puttekula

Svårigheten tycker jag är att ställa frågor om sig själv, som man är emotionellt engagerad i själv. Jag tor det är lätt hänt att man färgar svaren där.

• Ayla

jag har för dåligt tålamod :)
    jag har en kristall jag brukar använda.
    men som sagt jag är för otålig.

• CherryPie

Puttekula: Det kan nog mycket väl vara som du säger! Därför skulle jag vilja att någon mer testade att frågade dessa frågor om mig. För att jämföra svaren liksom... Vill du göra det kanske? Bara testa för skoj skull. Naturligvis tar jag inte jätteallvarligt på dessa svar, ska ju köpa gravtest så småningom oxå. Jag har inte så många i min närhet som är så intresserade av detta tyvärr.

• CherryPie

Ayla: om du känner för att testa kristallen någon gång så får du mer än gärna höra av dig! Jag är öppen för det mesta inom det "ockulta".

• Ayla
    CherryPie skrev 2007-11-09 12:11:24 följande:
    Ayla: om du känner för att testa kristallen någon gång så får du mer än gärna höra av dig! Jag är öppen för det mesta inom det "ockulta".
    Va kul.
    Då hör jag av mig :)
    hoppas jag :D
    Ibland så ska man sen glider de iväg. hee
  • puttekula
    CherryPie skrev 2007-11-08 20:51:22 följande:
    1.Är jag gravid?Om vi får ett JA så fortsätter jag med:2.Vilken dag blev jag det frågar om i söndags fram till idag (hade sex några av dessa dagar, tänker inte berätta vilka dagar)3. Blir det en pojke eller flicka?Är hemskt tacksam om nån mer pendlare kunde hjälpa mig med detta!
    Jag fick ett klart NEJ på första frågan, så jag gick inte vidare.

Du får ta detta med ett par skopor salt
Svar på tråden Nån mer än jag som brukar använda en pendel?