• Prinsessan Anna

MakeUp Store - VAD ska jag handla!?

Någon som kan det här med smink??

Jag planerar gå in på Makeup Store och handla ett nytt kit smink - vad har man i sminkväskan???

I min sminkväska idag finns: En svart mascara, en svart kajal, en typ av brunkräm, en puderdosa, en lipliner och ett läppstift. Jag är inne på att köpa allt nytt av samma märke alltså (är något speciellt med det .

Är blond med mellanljus hy, alltså rätt blek men inte vit... Blå ögon...

Vad kostar det där förresten?

• Svar på tråden MakeUp Store - VAD ska jag handla!?
  • krypsyl

Är det inte på make up store som man kan bli sminkad om man frågar lite om råd? Har för mig att det var där jag var och blev jättesnygg en gång. Då kan du ju köpa det de rekomenderar dig, du får ju liksom prova först då om färger mm passar dig.

• Prinsessan Anna

Jo precis! Tack för tipset!! :)

• meg

Dom som jobbar där är proffs så det är bara att fråga om hjälp. Jag går dit en gång om året och blir sminkad (tar ca 50min) å det kostar 500:- men då får jag också handla produkter för den summan vilket är jättebra. Priserna på derad produkter varierar en ögonskugga kostar lite mer än 100:-. Vad man ska tänka på när man sminkar sig är grunden täckstift, underlagskräm, puder mm

• Prinsessan Anna

Piper iväg idag och bokar en sminkning! :) Tusen tack!!

• Ilse

Var dit på en sminkning för ett par veckor sedan. Sminkningen gick ju på 495 kr, men innan jag plockat på mig det jag ville ha var jag uppe i över 900 kr....
    Men bra blev det!

• MyFine

Deras cover-all mix är super!! Rekommenderar den verkligen!

• Bluelight

Deras duo creme rouge i färgen "Shine" är min favoritprodukt!! Diskret och naturlig blir den på vinterbleka kinder...

• SvenskEngelsk

Hej
    handlar allt mitt smink på Makeupstore förutom mascaran som är Lancome,
    Helt kanonbra eyedust:s, skuggor, rouge är kanon, dock tycker jag att man kan köpa tex concealer / puder i tex " Loreal True match ", inte så impad av Makeup stores...
    Men deras 3 kantsborste + sotningsskugga är ett måste..helt kanon!
    Som man sotar ögonen med...använder jag undre fransraden dagligen!!!
    Lycka till

• suzzit

Håller med Ozzan Cover all mix är något man bara måste ha därifrån.

• turpis

Hakar på här med en fråga: har de bra ögonprimer?

• Prinsessan Anna

Tack för alla tipsen! Ska boka tid idag!!

Svar på tråden MakeUp Store - VAD ska jag handla!?