• Praid
    Äldre 9 Nov 05:32
    5416 visningar
    2 svar
    2
    5416

    Kinesiska murens akupunktur eller Susana Quintela?

    Jag har provat akupunktur hos Dr Nie (sju gånger / en cykel) och hos Marietta på Barnhusgatan i Stockholm (sju gånger ihop med en ivf-behandling som precis har misslyckats). Jag tyckte om behandlingarna hos dem båda, men saknade ett mer personligt grepp som skulle behandla just mina problem.

    Har läst en bok som heter "The infertility cure" som har gett mig ett rätt stort hopp. Där får man hjälp att ställa rätt noggranna diagnoser på sig själv och rekommenderas akupunktur- och örtbehandlingar särskilt anpassade till just dessa diagnoser. Nu har jag letat efter en akupunktör/TCM-utövare i Stockholm som tar ett liknande helheltsgrepp och har hittat "Kinesiska murens akupunktur" och Susana Quintela, akupunktör. Är det någon som har erfarenhet av dessa?

  • Svar på tråden Kinesiska murens akupunktur eller Susana Quintela?
  • Äldre 10 Nov 20:38
    #1

    Hej!
    Jag går hos Dr Wang - Kinesiska murens akupunktur - och tycker att han är bra. Visserligen är jag inte gravid än men mina cykler har blivit regelbundna och jag känner mig mer balanserad. Det verkar som att han tar ett helhetsgrepp, men svenskan är inte den allra bästa så det är inte alltid helt lätt att förstå. Men han är trevlig iaf och verkar kunna sin sak.

  • Äldre 28 Oct 21:28
    #2

    Jag fick barn efter akupunkturbehandlingar av Susana Quintela. För mig är hon helt fantastisk, hon kan otroligt mycket om kvinnokroppen och utan hennes hjälp är jag säker på att vi inte hade fått barn. Tveka inte att söka hjälp hos henne, sqakupunktur.nu

Svar på tråden Kinesiska murens akupunktur eller Susana Quintela?