• Anonym

Några få bekanta, ingen att umgås med. Kan man chatta med tjejer på nätet?

Som sagt, jag har väldigt få vänner och ingen att umgås med.
    Har funderat på om man kanske kunde träffa några vänner på internet. Men kan man chatta med andra tjejer utan att de tror att man är homosexuell och vill stöta på dem??
    Vill ju bara ha någon att prata med

• Svar på tråden Några få bekanta, ingen att umgås med. Kan man chatta med tjejer på nätet?
  • Aurora83

Ja det är klart du kan det =)

Vart bor du ?

• Marvinna

Tycker nog du är lite fördomsfull när du säger så. Alla är långt ifrån homosexuella och jag tror att det finns många i din situation som gärna blir kompisar över nätet.

• Anonym

I göteborgsområdet. När man var yngre var man ju ute på chatten för att prata med killar och att prata med tjejer var ju otänkbart Tänkte om det var så även nu. Har inte varit på någon chattsida på flera år

• spiritsinlove

Men oj, det är ju massa som träffar både partners och vänner på nätet..

- alla stavfel är medvetna -
  • Anonym

Marvinna
    Jag är ingen fördomsfull person. Jag var bara rädd att man skulle uppfattas så

• spiritsinlove

Communities brukar annars funka bra

- alla stavfel är medvetna -
  • Anonym (chatta)

Mig skulle du gärna få chatta med. Vanliga chattar finns det väl inte så många längre, men på msn tex chattar iaf jag med tjejkompisar och så.

• Anonym (chatta)

kärålajn skrev 2007-11-09 13:01:02 följande:

Sorry! www.nyavanner.nu skulle det vara! =)
    Har du testat den? Jag tyckte den var lite händelselös när jag kollade där förut.
  • kärålajn

Anonym (chatta) skrev 2007-11-09 13:03:24 följande:

kärålajn skrev 2007-11-09 13:01:02 följande:
    Har du testat den? Jag tyckte den var lite händelselös när jag kollade där förut.
    Beror nog på var man bor i landet.
    Men det finns en massa nya annonser om folk som vill träffas, spec i storstäderna å TS bor ju i närheten av Gbg. =)
    Har själv träffat 3 av mina tjejkompisar via den sidan.
  • Anonym (bruden)

Så fort en tjej skriver till mig tror jag alltid de stöter på mig, likadant i verkligheten så fort en tjej pratar med mig!

• Anonym (chatta)

kärålajn skrev 2007-11-09 14:05:30 följande:

Anonym (chatta) skrev 2007-11-09 13:03:24 följande:
    Beror nog på var man bor i landet.Men det finns en massa nya annonser om folk som vill träffas, spec i storstäderna å TS bor ju i närheten av Gbg. =)Har själv träffat 3 av mina tjejkompisar via den sidan.
    Det verkar ju jättebra! Började ni träffas direkt eller bara umgås på nätet först?
  • kärålajn

Anonym (chatta) skrev 2007-11-09 14:30:42 följande:

kärålajn skrev 2007-11-09 14:05:30 följande:
    Det verkar ju jättebra!Började ni träffas direkt eller bara umgås på nätet först?
    Vi mejlade lite först på den där sidan, sen bytte vi MSN-adresser.. efter det telefonnummer å en dag vi skulle träffas.. på den vägen är det! =)
  • Anonym (chatta)

kärålajn skrev 2007-11-09 14:42:14 följande:

Anonym (chatta) skrev 2007-11-09 14:30:42 följande:
    Vi mejlade lite först på den där sidan, sen bytte vi MSN-adresser.. efter det telefonnummer å en dag vi skulle träffas.. på den vägen är det! =)
    Vad kul! Det är ju ett finfint tips om man söker vänner då!
  • Anonym (why not?)

Jag har gott om bra vänner i och för sig men jag utesluter inte de jag kan lära känna på internet heller för den sakens skull. Här på familjeliv har jag till exempel träffat en tjej som jag har haft kontakt med i några år nu. Känns lite som att jag "känner" henne och vi är nog ganska lika. Vi resonerar, skojar och skriver på ungefär samma sätt. Vi kommer snart ha samma yrken och våra män har samma yrken så vi har en del gemensamt där.

Förstår inte varför det skulle vara något fel med den sortens relationer! Jag är jätteglad för min lilla internet-vän

Svar på tråden Några få bekanta, ingen att umgås med. Kan man chatta med tjejer på nätet?