• Mama B

Vilken barnförsäkring är bäst?

Sitter och tittar på olka försäkringar till vår 2-månaders. Är det någon som kan rekommendera något bra alternativ? Vad ska man tänka på?

• Svar på tråden Vilken barnförsäkring är bäst?
  • Kakovich

Hej! För ett par veckor sedan hade vi en försäkringsrådgivare på besök här hemma. Han är inte kopplad till något försäkringsbolag utan hjälper privatpersoner att se över sina försäkringar och ev. teckna nya. Hur som helst så frågade jag om barnförsäkring och det försäkringsbolag som enligt honom är allra bäst på barnförsäkringar är Trygghansa. Vi tecknade en barnförsäkring där. Lycka till!

• Julianna

Trygg Hansa ska ha bästa (och billigaste) barnförsäkringen på marknaden. Vi tog den! Kram

• ÄlskarMina

Jag har TryggHansa...har fått bäst respons därifrån...dessutom så hade de ju gratis vänta-barn försäkring som jag gick vidare på....tänk bara på hur mkt du vill försäkra ditt barn...hur mkt som du vill ska ingå osv..Lycka till!!

• Klatermaja

Köp senaste numret av Vi Föräldrar Gravid (nu är ju inte du gravid längre, men iaf...) där har dom ett jätte reportage om barnförsäkringar med tabeller och allt!!!! Oerhört bra artikel måste jag säga

• Klatermaja

Skön särskrivning jag fick till jätte reportage hahaha

Svar på tråden Vilken barnförsäkring är bäst?