Kissat i sängen som vuxen?
Jag kan ju säga att jag drömde en mardröm i natt. Har ännu inte kommit över chocken när jag insåg att jag faktiskt kissat i sängen...
Jag kan ju säga att jag drömde en mardröm i natt. Har ännu inte kommit över chocken när jag insåg att jag faktiskt kissat i sängen...
Jag drömde en gång att jag var på toaletten..Vaknade av att jag kissade på mig
jag svarade det som stämde bäst "jag har nattblöja"
jag kissar på mig kanske en gång var fjärde månad eller nåt sånt.
Var sängvätar extreme till jag var 9 år. Sen dess har det bara blivit bättre kan jag säga.
så när jag är 30 kanske jag bara kissar på mig ett par gånger om året eller nåt sånt om jag har tur.
Det var så pinsamt... Och inte hann jag "bädda rent" innan ett av barnen kom in i sängen heller. "Men mamma vad blött det är, har du kissat på dig?"
Nej inte som vuxen men jag komemr ihåg när jag va 10-12 år och drömde att jag gick på toaletten och vaknade när jag trodde att jag satt på toan.. Inte roligt!
Drömde oxå att jag äntligen fick sätta mig på toa och slappna av. Blev lite pinsamt när jag fick väcka sambon för att bädda om.
Har hänt några enstaka gånger. Senast som jag kan minnas var när jag var höggravid för 4 år sen
förut fick man hemskickat prover på olika bindor, nu kommer Tena reklam, fan också,,kanske lika bra ta på sej en sån när man går på stan så behöver man inte anstränga sej med knipet, bara att låta det sippra liksom