• Anonym (sprut)

hur ser det ut när er kille sprutar?

Har tänkt på en sak. Många säger att de kan känna när killen sprutar i en. Jag gör inte det. Jag tänker att det då borde vara rätt bra skjuts på spärman för att man ska känna. Sög häromdagen och tänkte då på hur det såg ut när han sprutade och det liksom kommer ju upp och åker ner på sidorna om snoppen...men inte sprut liksom. Nu har jag börjat tänka att min sambo inte får så bra orgasmer kanske eftersom det mest kommer lite fjösigt. Sprutar era mäns snoppar rakt upp liksom?
    Haha ni tror väl jag är trög....

• Svar på tråden hur ser det ut när er kille sprutar?
  • Judy

Min kille sprutar kanske en meter eller så, som mest. Men hans orgasm behöver inte vara sämre för det, det beror kanske på hur mycket spermier han har, alltså olika beroende på hur lång tid det tagit mellan gångerna?

• aihpoz

Vet inte hur det ser ut när min sambo sprutar eftersom att han alltid gör det i mig..men känner gör jag..ordentligt..

• Anonym (Prude)

Vet inte,tycker att det är så äckligt att jag väljer att blunda.

• Anonym (kille)

Det där har ju blivit markant sämre med åren.
    När jag var 15-20 var det ett väldigt sprut, säker nån meter. Nu är jag 32 och det kan ibland bli kanske 20cm (mäter inte) om jag är riktigt riktigt upphetsad.

• Anonym

Brukar lägga ut måttbandet hemma så brukar jag kolla hur långt han sprutar..22.6 cm..Tycker jag är dåligt

• Anonym

Hehe, tror det där är individuellt :D Men du får väl fråga honom och prata om det? Då får du ju ändå en rak och förhoppningsvis ett ärligt svar angående hur han tycker att sin orgasm är..

• Anonym (storspruta)

Här bränner jag av en redig jävla sats, kan spruta upp till två meter när det är bra väder

• Anonym (sprut)

Fan va larviga ni är! Sprutar det liksom rakt upp en bit eller åker det liksom bara rakt ner? På en del måste det ju spruta lite ordentligt eftersom att de kan känna det i sig....

• Anonym

men jag känner ju det i mej för det blir lixom varmt å så svider det till lite ,, eller inte svider men man känner att det kommer in nått annat iaf :-P

Svar på tråden hur ser det ut när er kille sprutar?