• tejej

När läggdags för 6 månaders?

Som rubriken lyder. Nån som vill dela med sig?

• Svar på tråden När läggdags för 6 månaders?
  • Jala78

Vår 6-månaders lägger sig mellan någongång mellan 19-22 på kvällarna. Oftast är den 20 ungefär, men det blir senare om sista middagsluren blir för sent (som i kväll - vaknade för en halvtimme sen!).
    De flesta säger väl att 19 är en bra tid. Har till och med hört de som säger att 18 är ännu bättre tid.....Det skiljer sig nog åt från barn till barn också tror jag.

• mica79

min son lägger sig vid 18.30-19.00 ngn gång.

• Sandie86
    Min son går o lägger sig mellan 18:30 och 19:30... Just nu har han somnat för hela natten =)
    www.nogg.se/Mil0*¨~¨* 070508 ¨~¨*
  • Blindness

Våran dotter som snart är 6 mån somnar för natten nån gång mellan 20-22, just nu sover hon så idag blir det nog en sen kväll, men då vi gillar sovmorgnar så gör det oss inget

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Tussiluskan

sju är bra, tycker jag. och det är en tid som man kan hålla fast vid länge, i flera år. De ska väl helst sova 12 timmar på natten och sedan 1-3 tinmmar på dagen vid 6månader, när de blir större så drar man bara in på dagsömnen.

• vicki 83

oj vad tidigt era lägger sig(eller det e nog snarare våran som lägger sig sent) Han brukar somna 21.30 och vaknar sen vid 6-7, sen sover han ca 2,5 timmar på dagen,så han kansek sover rätt lite då!?

• tejej

Ok då ligger vi bra till. Hon sover just nu och så har det aldrig varit tidigare. Har sovit tidigast kl 20:30, somnade idag vid 19:00!
    Igår somnade hon vid matbordet då hon fick kvällsgröten!

• Grace Jobe

Mina lägger sig kl 19.00

Adam och Awa heter tvillingarna som gjorde världen vackrare den 9/5-2007
  • tejej

Hur länge sover de då? Vaknar nattetid? Går upp?

• siesus

Min tjej somnar för natten mellan 21 och 22, och då vaknar hon inte igen förräns klockan 7.30-8.00.

sen sovre hon flera ggr under dagen, kortare stunder.

Svar på tråden När läggdags för 6 månaders?