• sötsur

var hittar man flyttkartonger?

Hej!

Hjälp!

Skall flytta väldigt snart och behöver hitta flyttkartonger!

Är det någon som har ett tips var man kan finna
    flyttkartonger någonstans?

• Svar på tråden var hittar man flyttkartonger?
  • mollanbollan82

harald nyborg, silvan...

• ACK

Varför inte bara gå till ICA eller Konsum o fråga om de har banankartonger du kan få. Det har jag alltid gjort vid flytt.

• jenni82

bauhaus har bra kartonger.
    ska aldrig mer be om banankartonger hos ica, sist jag gjorde det så fick jag in en monsterspindel i lägenheten! *ryser*

Lycka till!

drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • Mosippan

bauhaus har 10 st för 199kr!

• sötsur

Åh tack för alla tipsen!
    Bor ju 10 minuter från IKEA så jag skall nog ta mig en titt där.
    Visste inte om att de hade flyttlåder också.

Tack tack allihopa!

• nidaros

Hej!

Jag sålde precis ett gäng flyttkartonger på blocket, kika där finns många som säljer i bra skick till halva priset, lycka till!

Det man kan göra idag gör jag i morgon
  • Who knows

Brukar köpa på blocket och se till att det är RIKTIGA flyttlådor, är det den billiga sorten från Bauhaus tex så är de ganska vassa i handtagen, medans riktiga är "mjukare".

Riktiga flyttlådor brukar inte vara svåra att få sålda på blocket sedan.

• Elisabeth 79

De flesta "förvaringsställena" ex Shurgard har flyttkartonger som de säljer.

• jockesfru

ICA maxi köpte jag 5 för 100:-

Ludvigs mamma
  • P yret

jag säger bara IKEA.. dom tycker jag är bäst, dom håller!! kanske lite dyrare men det är det värt.

• krammia

JObbar du på ett stort företag så gå och fråga fastighetsskötarna. Vi har lådat 80 kartonger från dem engång. Jätteskönt! Allt var nerpackat i kartonger som inte var för tunga. :)

Svar på tråden var hittar man flyttkartonger?