• Petrah

hur många kreditkort har du?

om ni kollar på lyxfällan så hade dom 7 st tror jag det var. jag har ett på Ikea

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur många kreditkort har du?
  • Birgitta2

Ett på Lindex. Men det använder jag som betalkort. D v s allt jag handlar betalas i slutet av månaden. Så någon skuld finns aldrig där.

• Elli47

Jag har två, den ena ett vanligt VISA med kreditdel samt ett kombinerat Shell/Mastercard som främst används till bensin.

• Elli47

Ja, jag betalar ju också bort allting direkt, krediten används bara i nödfall. På bensinkortet/Mastercard kommer det faktura på totaltbeloppet en gång per månad och betalar man då bort allt så kostar det ju inget extra. Det enda som kostar är själva kortet.

• Beckiz86

inte ett enda kreditkort =) jag föredrar att handla för pengar jag redan har.

• Kosmik

Jag har faktiskt 3. Ikea, Lindex och ett remembercard. Funkar bra.

• Snigel84

Ett, Mitt visakort. Men jag handlar ALDRIG på kredit. Jag är noga med att få pengarna att räcka och handlar inte om jag inte har sparat ihop pengar först till det.

• Sallisen

Jag har ett privat och ett via jobbet.

• Trynträ

3. Ett first card, ett Volvokort och ett OK kort. ICA kortet har jag ingen kredit på. Tycker det är toppen att handla på kredit när det gäller jobbresor och mat.

• Trynträ

Kan tillägga att jag alltid betalar skulden månaden efter så det blir aldrig nån ränta på korten. Man måste ju liksom inte bara handla och handla utan att sen betala tillbaks för då borde man inte ha kreditkort.

Svar på tråden hur många kreditkort har du?