• Anonym

Ni heterotjejer som nån gång slickat fitta................

Ni tjejer som anser er vara heterosexuella men testat med en tjej nån eller några gånger.............Överensstämde verkligheten med fantasin? Var det som ni hade tänkt er? Bättre? Sämre? 

Jag är tjej o vill testa, men vet inte om jag ska låta det vara en fantasi.........
  • Svar på tråden Ni heterotjejer som nån gång slickat fitta................
  • Anonym (ja me)

är åxå tjej å sugen på att testa men vet inte om ja skulle våga ta d steget..

• Anonym

Jag har gjort det och nej...det tyckte jag inte. Visserligen var jag full, men inget för mig. Äckligt...förstår inte varför killar gillar det så mycket...blä

• Anonym
    Anonym skrev 2007-11-11 00:40:58 följande:
    Jag har gjort det och nej...det tyckte jag inte. Visserligen var jag full, men inget för mig. Äckligt...förstår inte varför killar gillar det så mycket...blä
    varför äckligt?
  • Anonym

Därför att den är ful, luktar illa och inte smakar gott...nej...hårigt och usch...visst en rakad hade väl kanske varit ok..men som sagt..jag gillade det inte alls...

• Anonym

Ts
    Låt det leva i fantasin för det är inte som du tror...bättre i fantasin än i verkligheten. Killar slickar bäst helt enkelt.

• Anonym
    Anonym skrev 2007-11-11 00:46:59 följande:
    TsLåt det leva i fantasin för det är inte som du tror...bättre i fantasin än i verkligheten. Killar slickar bäst helt enkelt.
    haha jadu...det där måste ju vara ytterst individuellt...vet tjejer som säger att tjejer slickar såå mycket bättre också....går nog inte att säga vem som slickar bäst - det beror nog mer på personkemi osv..
  • Anonym

ja, men du frågade och fick svar från en som gjort det. Så om du nu vet...varför frågar du då??

• Anonym
    Anonym skrev 2007-11-11 00:53:09 följande:
    ja, men du frågade och fick svar från en som gjort det. Så om du nu vet...varför frågar du då??
    oj..jag menade inget illa.....
    jag menar bara att jag tror inte att hur bra/dålig man är på att slicka beror på om man är man eller kvinna....tror det är individuellt...inte könsbetingat..
    min fråga handlade om tjejer som anser sig vara hetero men testat en tjej....om det var som de tänkt sig..
    jag ifrågasatte enbart ditt uttalande om att killar är bättre på att slicka
Svar på tråden Ni heterotjejer som nån gång slickat fitta................