Förlossning Sunderbyn, lång promenad
Ni som har fått baby förrut i Sunderbyn (Luleå), hur orkar man promenaden inne på sjukhuset med värkar? Känns som att det är långt från parkeringen till förlossningen.
Ni som har fått baby förrut i Sunderbyn (Luleå), hur orkar man promenaden inne på sjukhuset med värkar? Känns som att det är långt från parkeringen till förlossningen.
killen kan ju köra dig till dörren först,o sen sitter du o väntar.medan han parkerar bilen o kommer efter!
Han kör dig till dörren du väntar medans han parkerar o så tar ni rullstolen sísta biten
Har fött i Sunderbyn, dock hade jag bara sammandragningar när vi for in, så jag gick utan problem :)
Men annars finns det ju rullstolar.
Lycka till med förlossningen! Dom är helt underbara på Sunderbyn så det kommer säkert gå bra.
ja,precis-se inte det som ett "problem"! du kanske inte ens har såna enorma värkar då du kommer,man vet ju aldrig hur det startar........
Har oxå fött i Sunderbyn. Hade jätteonda värkar så vi åkte till akuten istället(ville inte skrika hela vägen till förlossningen, bland allt folk)! Fick åka rullstol upp till förlossningen och 45 min senare föddes Emil . Ska dit igen i december(BF 11/12)!
Tack snälla för alla svar. Nu är jag mycket lugnare!