Han har inte svarat på sms:et!!
Jag skrev ett ledset sms om att jag känner mig bortglömd i vårt förhållande men han har inte svarat på 2 timmar! Jag VET att han har tid!
Hatar han mig?????
Vet att han har svårt att hantera när jag är ledsen.
Jag skrev ett ledset sms om att jag känner mig bortglömd i vårt förhållande men han har inte svarat på 2 timmar! Jag VET att han har tid!
Hatar han mig?????
Vet att han har svårt att hantera när jag är ledsen.
han hatar nog inte dig, han kanske inte vet vad han ska svara på det! är det inte bättre att du pratar med honom om det istället för att skicka sms?
Varför känner du dig bortglömd?
Tycker du att era relationsproblem är hans fel?
alltså jag menar mellan fyra ögon, man ska inte ta sånt per tfn, tycker jag! du kanske är lite göt på? han kanske känner sig kvävd?
alltså jag menar mellan fyra ögon, man ska inte ta sånt per tfn, tycker jag! du kanske är lite för på? han kanske känner sig kvävd?
Och hur länge har ni varit ett par?
och hur ofta har du ringt honom egentligen? du kanske ska tagga ner lite?
vill inte vara otrevlig/ elak mot dig, men jag har varit i en liknande situation i mina yngre dagar, mådde inte så där jätte bra, hade kass självkänsla och tog upp problem i relationen per sms eller tfn samtal vågade aldrig prata om sånt mellan fyra ögon, till slut kände sig killen kvävd och jag var lite för på, den relationen dog ut fort ska du veta.. lycka till och kram!
Var tog TS vägen?
varför har du fått för dig att han hatar dig bara för att han inte svarar på ditt sms? han kanske inte har sett/ hört att han fått sms, han kanske inte har tid att svara, han kanske inte har pengar på mobilen osvosv...?