• Petrah

Vilket stjärntecken är lättast??

jag måste säga skytten helt klart!!!!

Wild, Raw and Beautiful
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket stjärntecken är lättast??
  • zacha

vad menar du med lättast??

• Eisa

Vädur (jag)
    Skytten (Min kille)
    Men jag röstade på vädur

• little mommy

Ja jag har en tjej tvilling och dom säger att det ska vara lätta att ha och göra med, men hon är otroligt viljestark och envis. själv är man lejon så man har ju självklart övertaget men motståndet är starkt *ler*
    men visst jag gillar ju en utmaning!

• Petrah

lättast att förstå sig på, prata med,umgås med, smidigast osv...
    jag tycker klart väduren kommer på 2:a plats Eisa så du o din sambo måste vara fantastiska ihop   vilket tecken blir det på ert barn??

Wild, Raw and Beautiful
  • Eisa
    Petrah skrev 2007-11-11 19:03:00 följande:
    lättast att förstå sig på, prata med,umgås med, smidigast osv...jag tycker klart väduren kommer på 2:a plats Eisa så du o din sambo måste vara fantastiska ihop   vilket tecken blir det på ert barn??
    Jag och min kille/snart sambo är... Han är VÄLDIGT noga med att vi ska vara ÖPPNA&RAKA med varandra.
    - Lova att berätta för mig om jag börjar bli fet. Lova att berätta om det är något i vår relation du inte är nöjd med.
    Det är ju lite typiskt skytten.

Fantastiska ihop? Ja, det är vi nog
    Barnet kommer bli en oxe
  • ischa

Den diplomatiska vågen naturligtvis!

• sakoline

Fisk eller våg. Fisken anpassar sig nog rätt lätt. Vågar är så diplomatiska, och man kan bli frustrerad när "allt är bra på sitt sätt" ibland!

little mommy skrev 2007-11-11 19:02:25 följande:

Ja jag har en tjej tvilling och dom säger att det ska vara lätta att ha och göra med, men hon är otroligt viljestark och envis. själv är man lejon så man har ju självklart övertaget men motståndet är starkt *ler*men visst jag gillar ju en utmaning!
    Nej, usch, gillar inte tvillingar! Ombytliga, vet aldrig vad man har dem, typ manodepressiv - ena stunden jätteglad, andra skitsur för inget.
    Kanske mest en dålig erfarenhet.

En stenbock är rak och ärlig.
  • Bigmoma

Jag gissar på tvillingarna...

• Atamon

sakoline skrev 2007-11-11 19:50:33 följande:

Fisk eller våg. Fisken anpassar sig nog rätt lätt. Vågar är så diplomatiska, och man kan bli frustrerad när "allt är bra på sitt sätt" ibland!little mommy skrev 2007-11-11 19:02:25 följande:Nej, usch, gillar inte tvillingar! Ombytliga, vet aldrig vad man har dem, typ manodepressiv - ena stunden jätteglad, andra skitsur för inget.Kanske mest en dålig erfarenhet.En stenbock är rak och ärlig.
    Trist att du har dåliga erfarenheter av tvillingar! Vi är roliga, du skulle få komma hem till mig och sambon, vi är tvillingar båda två! Jag är lite mer ombytlig till humöret, men min sambo är hur lugn som helst. Dock så gillar vi omväxling båda två, snabbtänkta, pratar mycket och är kreativa.
    citerar från ditthoroskop.nu "Rastlösheten kan utåt ge sken av lynnighet och ytlighet, men det är bara för att allt går så mycket snabbare för tvillingen, som i sin tur tycker att resten av världen rör sig sakta". Det sista stämmer väldigt bra på mig! jag tycker att många människor är väldigt långsamma, men jag jobbar på det.
    Jag kan nog tro att uppfostra tvillingar som är så, kräver en del. Mycket blir lätt tråkigt, men jag var bra på att sysselsätta mig själv som barn - så det är nog olika där också.
  • Kattflickan

Väduren tror jag. Annars skytten.

• Funkyiore

"Tack" för den du :))/tvilling ut i fingerspetsarna

Ps: röstade på vattuman.

sakoline skrev 2007-11-11 19:50:33 följande:
    Nej, usch, gillar inte tvillingar! Ombytliga, vet aldrig vad man har dem, typ manodepressiv - ena stunden jätteglad, andra skitsur för inget.Kanske mest en dålig erfarenhet.En stenbock är rak och ärlig.
  • angelcry

inte en susning faktiskt

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
Svar på tråden Vilket stjärntecken är lättast??