Plastgran?
Vet ni vart man kan köpa en plastgran med långa barr (ser mer ut som en riktig)??
Inte typ Ikea granarna de har korta barr och ser sååå plastiga ut.
Tacksam för hjälp!
Vet ni vart man kan köpa en plastgran med långa barr (ser mer ut som en riktig)??
Inte typ Ikea granarna de har korta barr och ser sååå plastiga ut.
Tacksam för hjälp!
jag fick en jätte fin gran för två år sen den var köpt på coop forum. titta där.
Åhlens brukar ha fina granar.
ja jag såg en jättefin (såg äkta ut) på åhlens så jag frågade lite och dom berättade att dom tidigare har haft 2,05cm granar vilket jag isåfall skulle vilja ha men just nu hade det bara 1,95cm men att det kanske skulle komma in större (hoppas det)
jag har alltid haft äkta gran men denna julen blir lite annorlunda så jag hade behövt en i plast men då ska den vara ståtlig och natur trogen....herregud va jag skriver på...=)
men är det nån som vet nåt annat bra ställe med stora fina granar så skriv!!
Harald Nyborg har jättefina granar!
Tack för tipsen ska kolla upp de!
gillgrens.ehandel.net/sv/article/651/cashmere_gran_230cm
Denna vill jag ha men den är för stor.
jag vill oxå veta var det finns fina granar!!!!
Hade helst haft äkta vara men sambon nyser och snorar, så¨vad gör man?! Vi köpte vår plastgran på Coop Forum för ett par år sen. Jättefin! Hög och vid, men täta "grenar" och långa barr.
www.tropal.nu har fina plastgranar..
Vår toppenfina gran kommer från Åhlens
Vi köpte vår gran på ICA Maxi för 250 kr, helt okej! Trodde den skulle vara värre, men på håll ser den äkta ut Den är tät och fin, ser ut som en riktig Disney-gran med pynt i