• ladydivine

Vilket toapapper tänker ni använda efter förlossningen??

Lite lustig fråga kanske men måste väl vara fler än jag som funderar över vilket som vore det ultimata toapappret efter att man tryck ur sig en liten (eller stor hehe) bebis och är jätteöm.....

Själv har jag hittat ett som jag är relativt nöjd me, Lambi´s Satin (lila förpackning)....det luddar inte, och är inte som sandpapper heller.
    Så det är nog det bästa jag "testat" hittills.

Vilket papper skulle ni själva rekommendera??

• Svar på tråden Vilket toapapper tänker ni använda efter förlossningen??
  • Nie

Mitt vanliga toapapper kommer funka alldeles utmärkt, ICAs toapapper.

• Saaaraa

jag kommer använda den billigaste sorten som går att hitta. gärna nått som är lite sandpappersaktigt för att förlänga min älskade förlossningskänsla i underlivet.

Nej men lambi funkar väl bra? Det är det mjukaste va?

♥ bebis beräknad 10/12 ♥
  • TheJon

Jag körde ICAs jag också.
    Kalasbra!

• Snooze
    !! Har fött fyra barn och har aldrig någonsin skänkt en tanke till mitt toapapper. Det gamla vanliga (bal på Maxi)  funkar utmärkt....
  • kalmar brud

Använder lambi...

Denna gången ska jag även komma ihåg att ta med en rulle upp till förlossningen/BB, deras papper är ju som sand papper

• Pochahontas

Hihi... Förlåt, men det var en lite rolig fråga... Har aldrig nånsin ägnat en tanke åt det. Har två barn. Förlåt, menar inget illa, man jag kunde inte hjälpa att jag brast ut i skratt...

Jag har varit ganska trasig efter båda mina, men aldrig funderat över vilket papper som använts, faktiskt.

Då var man fru Byrlén...
  • iolanthe

Såna funderingar hade jag också. Men efteråt var jag så öm i underlivet så jag var inte intresserad av nåt papper alls. Det var bara duschen som gällde.

• ladydivine

Jo visst e de en lite lustig fråga, bara nått ja önskar ja tänkt på förra gången så därför va ja tvungen å fråga....minns hur hemskt de va på sjukhuset när ja försökte mig på å använda deras papper....slutade me att de blev duschen där och fortsatte även me de hemma sen åxå =)

Men denna gång tänkte ja att kanske de kan funka me papper om man hittar rätt hehe

Måste försöka komma ihåg å packa ner en rulle när ja ska upp på förlossningen....

• Snigel 2

Toapapper?! Det blev duschen och sen badda torrt försiktigt försiktigt med en mjuk handduk! Pappret gav jag mig inte på förrän efter ett par veckor.

• mysia

kalmar brud skrev 2007-11-11 20:29:40 följande:

Använder lambi... Denna gången ska jag även komma ihåg att ta med en rulle upp till förlossningen/BB, deras papper är ju som sand papper
    Håller med om att förlossningens/bb:s papper är hemska. Får jag fler barn ska jag oxå packa ner en rulle med mjukt papper.
Svar på tråden Vilket toapapper tänker ni använda efter förlossningen??