• Flizan30

Lager 157

Jag skall till Lager 157 nästa vecka och undrar vad dem har? Både vad gäller barn och vuxna.. Hur mycket pengar skall man ta med sig? Ligger alla butiker samlade eller är det lätt att missa någon butik?

• Svar på tråden Lager 157
  • AMH80

Dem ligger ganska så samlade men vuxen avd. ligger en bit ifrån, upp för en backe typ, fast inom området liksom.
    Svårt att säga hur mycket pengar du ska ha med, men jag brukar nog vilja ha ett par tusen. Ha det så kul.

• Flizan30

Tack Det är första gngen som jag är där. Vad har dem för olia märken? är det bara kläder eller även skor och väskor osv?

• AMH80
    http://www.lager157.com/index6.htm 
    Nej men dem har ju allt möjligt såsom skor, smycken, väskor och skärp och blablba. Men vilka märken - kanske står på sidan jag länkade till. Men dem har mängder av jeans bla denimbirds, lee, diesel, filippa k, bondelid, ja en salig blandning.
    Ibland hittar man ganska mycket medan man nästa gång inte hittar lika mycket, hoppas det är bra nu när du kommer!
  • AMH80

Deras sortiment är ju olika från gång till gång, ibland har dem ett märke medans dem inte har det nästa gång står det på deras hemsida. Brukar inte kolla barnvdelningen heller i och för sig.

• Flizan30

aha..nu är det ju inte så långt kvar tills jag skall åka. så jag fr väl hålla mig tills imorgon

• Minie76

Passar på att fråga,ska köpa en didrikssonoveroll till flickan.Vet att dom säljer där,men är dom billigare?Kostar runt 700 här i stan.

• Agapi

De är två butiker en barn en vuxen som ligger nära. Tycker de är riktigt bra ibland, ibland bara skit. Men mycke jenas. Ingen koll på barnkläder. Men allt ska ligga på minst 50% billigare än "orginalpris" så om en overall kostar 700 i en vanlig affär och den finns där kostar den max 350.

• Flizan30

Minie76: Det fanns inga dirikssonoveraller jackor på lager. Tyvärrså var det inte s mycket att hänga i granen tycker jag. Det som var fint var inte så myclet billigare än hemma.De jeansen jag ville ha (acne raw) fanns men bara i strl 24-26. o jag skall ha 27 . jag köpte ett halsban en bondelid tröja till mig o trumpor. På barnavdelningen hittade jag ingenting snyggt. Så jag kommer nog inte att åka dit igen.

• Minie76

Isabella,tack för att du kollade!
    Jag gjorde så i morse att jag ringde stället som säljer didriksson(Butiken,heter den,ligger mittimot lager157barn)Dom sålde overallerna för 699kr,köpte en på stan i dag istället så nu är tjejen förhoppningsvis varm på måndag
    Tråkigt att du inte hittade så mycket,det är ju så olika från gång till gång,har gjort fynd där!Men har å andra sidan bara 45 min dit så..

Svar på tråden Lager 157