• MissSissy

Förlossning i Helsingborg

Jag är bara i v. 15 men har börjat fundera lite på var jag ska förlösas, valet står mellan Lund och Helsingborg. Har många vänner som fött i Lund, men ingen som förlösts i Helsingborg.
    Har du positiva eller negativa upplevelser från dessa kvinnoklinikerna ?
    Just nu lutar jag mest åt Hbg....

• Svar på tråden Förlossning i Helsingborg
  • Ahnfelt

Hej.Jag fick min dotter i hbg för 5 år sedan, och personalen var superbra. Nu ska jag snart föda igen och har varit och tittat i hbg igen. Allt är nyrenoverat och helt i topp. Åk dit och se, men jag tror inte att du kommer ångra dig om du väljer hbg. Lycka till!!

• tea79

Ja ska föda i Hbg... Känner många som förlösts där...
    Inte hört något negativt...
    Sen e där juh som skrevs ovan nyrenoverat o fint =)

• Gisse the one and only

Jag har fött två barn i HBG och det var TOPPENBRA!! Så himla nöjd med allt.

• 26april

Planerar även att förlösas i Helsingborg, har varit där på visning och det känns jättebra. v.37

• Iafia

Jo, jag har också fött i Helsingborg. Visserligen blev själva förlossningen inte så bra - ändade i akut snitt - men personalen och omgivningen har vi bara gott att säga om. Jag födde min son i slutet av januari -03 och då var förlossningsavdelningen bara två dagar gammal och jättefräsch.
    I månadsskiftet skall jag dit igen för att få mitt andra barn, och det känns tryggt!

• tussiigirl

jag har fött min son i helsingborg å dom e superbra där=)
    du kommer verkligen inte att ångra dig,

• Skakis

Min dotter föddes på hbg lasarett och det var helt underbart! Jästtefräscht och toppenpersonal

• Sunshine81

födde också min son i hbg och det var jätte bra. Trevlig personal som tog hand om en jätte bra.Fina rum och allt var fräscht. Du ångrar inte dig.

Svar på tråden Förlossning i Helsingborg