• Flutterby

Babykläder i flerpack?

Hej!
    Nå'n som vet om man kan köpa babykläder i flerpack billigt någonstans? Var i England innan vår son föddes o köpte där bodysar i 7-pack för ca 60:-. Har hittills inte hittat nå't motsvarande här. (Har inte möjlighrt att ta mig till Ullared) Finns det nå'n bra nätbutik, kanske?

• Svar på tråden Babykläder i flerpack?
  • Cittra

www.tradera.com kan kanske vara nåt? Vi har hittat mycket där. Köpte en jacka för 5 spänn igår. Där finns också en del udda roliga kläder. Tycker GeKås är ganska tråkigt dessutom tycker jag inte det är så billigt med babykläder där. Har också handlat beg på Röda Korset. Jättefina kläder för 5-10 kronor plagget. Fast det gäller inte flerpack förstås...

• baby05

Såg att du bor i Skåne, på Eko-Hallen i Malmö kan man hitta bebiskläder väldigt billigt. Köpte igår jättefina kortärmade bodysar i 7-pack för 49 kr, de fanns både för flickor och pojkar, fanns dock inte så många kvar. Normalt säljer de bodysar för 29 kr per styck, även det är väldigt billigt. T-shirt för bebisar kan du också hitta för ca 15 kr samt sockor från 10 kr. Värt att besöka om man har vägarna förbi, rena Ullared priser på vissa produkter.

• zika

Lindex har bla bodies i 2 pack. Jättemjuka och bra
    Annars är det väl mest på postorder som de brukar ha byxor och tröjor i flerpack

• Flutterby

Tack för tipsen! Baby05: undrar om samma gäller på EKO i Fjälkinge (vi har närmre dit). Hoppas!

• väntar o längtar

Jag har sett att Coop har bodys i 5-pack. HM har vissa kläder i flerpack eller mängdrabatt om man köper 3 eller fler.

• Mamma2001

barnens hus har ju en drive
    2 pyjamas för 99kr
    3 bodys för 99kr

Även EXIT/Name it brukar ha sånna driver...

• Flutterby

Jösses vad det fanns fina grejer hos Mothercare! 7-pack Nalle Puh bodysar tex.

Svar på tråden Babykläder i flerpack?