Ni som har RUSTA, ÖB & DOLLARSTORE.....var handlar ni helst?
Gäller alltså ni som har alla 3 att välja på
Jag själv handlar helst på Dollar Store
Gäller alltså ni som har alla 3 att välja på
Jag själv handlar helst på Dollar Store
Det finns rusta och öb här i närheten och jag "handlar" inte i någon av dessa men jag HAR handlat kanske 3 gånger på Rusta och 1 gång på ÖB så jag röstade på Rusta
helt klart Rusta, där finns ju allt möjligt att fynda. Just nu har dom fina julsaker till bra priser.
Har aldrig hört talas om dollarstore, röstade inte men föredrar Rusta av de andra två.
jag vet inte om dollarstore finns här, men oavsett så skulle jag välja öb..
rusta, har bara rusta o öb här i stan
Har bara Rusta och ÖB i närheten. Gillar Rusta bäst. Vad är dollarstore för nån affär?
Om jag måste välja nån av rappelaffärerna så blir det Rusta. De har i alla fall snygga tapeter från och till
dollarstore är kung, det hade vi här i örnsköldsviks området tidifare men inte nu längre. Om jag minns rätt så får man köpa grejorna där för 10 kr, 20 kr eller 30 kr.
britha; ja det stämmer...jättebra tills man kommer till kassan o ska ha en påse...1kr för den. Där föll det tycker jag
svårt att välja. dem har ju lite olika grejer att välja på liksom.....
Älskar dollarstore Har varit in där några gånger när vi varit uppe i Pite hos sambons föräldrar,
Men vad jag vet finns det inte i göteborg, dumt nog. Hade nog gått bra för dom som öppnar en dollarstore här.
Min röst gick iaf till dollarstore - hatar ÖB, är aldrig inne på Rusta.
Gillar Rusta!
Dollarstore!
Finns inte dollarstore där jag bor nu men röstar på de iaf då vi handlade en del där när vi bodde i Hälsingland. Tror att Dollar i Ludvika är den sydligaste i kedjan...
Rusta eller Dollarstore, ÖB suger.