• Lilu

Ni som har RUSTA, ÖB & DOLLARSTORE.....var handlar ni helst?

Gäller alltså ni som har alla 3 att välja på

Jag själv handlar helst på Dollar Store

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som har RUSTA, ÖB & DOLLARSTORE.....var handlar ni helst?
  • CeeJay

Det finns rusta och öb här i närheten och jag "handlar" inte i någon av dessa men jag HAR handlat kanske 3 gånger på Rusta och 1 gång på ÖB så jag röstade på Rusta

• tjorvig

helt klart Rusta, där finns ju allt möjligt att fynda. Just nu har dom fina julsaker till bra priser.

• Mor till solsken

Har aldrig hört talas om dollarstore, röstade inte men föredrar Rusta av de andra två.

• W W

jag vet inte om dollarstore finns här, men oavsett så skulle jag välja öb..

• saaandra86

Har bara Rusta och ÖB i närheten. Gillar Rusta bäst. Vad är dollarstore för nån affär?

• Dimitra

Om jag måste välja nån av rappelaffärerna så blir det Rusta. De har i alla fall snygga tapeter från och till

Jubel och jubileum! 30:e försöket...
  • Britha

dollarstore är kung, det hade vi här i örnsköldsviks området tidifare men inte nu längre. Om jag minns rätt så får man köpa grejorna där för 10 kr, 20 kr eller 30 kr.  

• Daimis

britha; ja det stämmer...jättebra tills man kommer till kassan o ska ha en påse...1kr för den. Där föll det tycker jag

• signaturbyte

Älskar dollarstore Har varit in där några gånger när vi varit uppe i Pite hos sambons föräldrar,
    Men vad jag vet finns det inte i göteborg, dumt nog. Hade nog gått bra för dom som öppnar en dollarstore här.

Min röst gick iaf till dollarstore - hatar ÖB, är aldrig inne på Rusta.

• grisekno

Gillar Rusta!

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Ninette

Finns inte dollarstore där jag bor nu men röstar på de iaf då vi handlade en del där när vi bodde i Hälsingland. Tror att Dollar i Ludvika är den sydligaste i kedjan...

• Lilu
    Ninette skrev 2007-11-12 22:44:46 följande:
    Finns inte dollarstore där jag bor nu men röstar på de iaf då vi handlade en del där när vi bodde i Hälsingland. Tror att Dollar i Ludvika är den sydligaste i kedjan...
    Ja det är den nog....vet att den inte finns i söder. Synd men de har säkert nåt annat i stället
    (¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • Edstrom
    Daimis skrev 2007-11-12 17:21:32 följande:
    britha; ja det stämmer...jättebra tills man kommer till kassan o ska ha en påse...1kr för den. Där föll det tycker jag
    Haha stör du dig också på att kassorna kostar 1 kr? Min sambo stör sig på mig för att jag stör mig på det..

Dollar store handlar jag helst på av alternativen.
Svar på tråden Ni som har RUSTA, ÖB & DOLLARSTORE.....var handlar ni helst?