• Anonym (meagain)

Ngn Tjej som haft Sex med En manlig Transa?(hetro transa)

Som frågan lyder...finns den ngn tjej som haft sex med en hetro kille en sk . Transa???
    Är nyfiken då jag kan tänka mig ha det . ...
    har ramlat in en transa i mitt liv . .. han e som go och fin på alla sätt.. . . hetro kille i " drag" typ
    han undrar om jag kan tänka mig ha sex med honom när han e tjej, i tjejkläder, smink etc
    jag vill , är nyfiken

ngn som har erfarenheter??

• Svar på tråden Ngn Tjej som haft Sex med En manlig Transa?(hetro transa)
  • Anonym

Så ni har en sexuell relation annars också?

• Anonym (Sensuellt)

Har inte haft det, men dreglade en hel kväll i smyg på en otroligt snygg transvestit en gång. Hade faktiskt problem att släppa denna man ur mina tankar sedan, han var verkligen otroligt vacker som kvinna.

• Anonym (meagain)
    Anonym skrev 2007-11-12 12:20:40 följande:
    Så ni har en sexuell relation annars också?
    nej absolut inte, vi känner inte varann " så" eller alls.
    har inte träffats än .. han är en ny bekantskap som ramlat in i mitt liv .. ..
  • Anonym (meagain)

Anonym (Sensuellt) skrev 2007-11-12 12:25:13 följande:

Har inte haft det, men dreglade en hel kväll i smyg på en otroligt snygg transvestit en gång. Hade faktiskt problem att släppa denna man ur mina tankar sedan, han var verkligen otroligt vacker som kvinna.
    Ok
    hade du velat ha sex med honom???
  • Anonym (meagain)

Anonym (Sensuellt) skrev 2007-11-12 12:25:13 följande:

Ok
    hade du velat ha sex med honom???
  • Anonym (Sensuellt)

Skämta inte men jag var upptagen på annat håll, så det stannade vid en fantasi.

• Anonym (kör på-...)

ja varför inte. det är helt upp till dig som person..

menar det finns inget rätt eller fel här .. lovar kommer du inte göra det kommer du ångra dig. och tänka fan att jag inte gjorde det. och gillar du det ett stort plus och gilla du de inte så nej gjorde du inte det,, men det var en kul grej..

är inte så mcyket mer med det..

• Anonym (meagain)

Visserligen ( kör på)

men jag frågade Om det var ngn
    som hade gjort detta , hade erfarenheter etc
    frågade inte om jag skulle göra det eller såå - -. -
    vet att jag vill gärna ..MEN hade varit kul att prtata med ngn som har haft det!

• Anonym (japp)

ja jag har träffat o sexat med transa... inget speciellt med det... är ju en människa sex är ju oftast klädeslöst.. så

bara du inte går bakom ryggen på någon.. så är det ok!

• Anonym (kör på-...)

min man är transa...

Svar på tråden Ngn Tjej som haft Sex med En manlig Transa?(hetro transa)