• undrar

kurrande katt på gravid mage - mysigt!

jag lägger det under hälsa, för det är så mysigt och underbart för mitt välbefinnande att ha min härliga tjocka kurrande misse på min gravida mage.

Är bara i v 5 så än så länge är det inga problem.

Fler som har katter som gillar att mysa på magen?

• Svar på tråden kurrande katt på gravid mage - mysigt!
  • pippil

japp jag har oxå ett litet troll, Emil heter min misse och han ligger mer än gärna på min mage... har gått in i vecka tolv och jag tycker det är mysigt med lilla missen på magen...det enda problemet är trycket på blåsan...man blir ju så sort kissnödig men det är myyyyysigt ändå!!!

• Frejja

min katt gillade att ligga på min mage, fram tills att min bebis började röra på sig. Varje gång bebis flyttar runt, eller sparkar lite så hoppar katten ner. Han tycker nog att det är konstigt...

• Melon

Min ena katt har aldrig legat på min mage förut, men sen jag blev gravid ska hon ligga där titt som tätt =) Ibland kan hon ligga i fotöljen bredvid mig och helt plötsligt far hon upp för att springa till mig i soffan och börjar slicka och trampa på min mage.

• Morbid Mistress

Hmmm har ingen katt men 25 kg hund som älskar att ligga på mig... Går bra ännu men jag kan inte påstå att det är bekvämt alla gånger :D men har man världens gosigaste vovve så har man....

• Emsally

har oxå en hund som gillar att ligga på mig. dock på 35 kg. snart orkar inte magen mer. den börjar ju bli stor. men visst e det mysigt me djur som gillar att gosa...=)

• Salamandra

Min ena katt som alltid legat på mig gjorde trärtom de första veckorna: han vägrade ligga på magen! Han bara tjurade och vägrade "prata" med mig.

• susning

min hon katt kände nog att jag var gravid först av oss alla. ligger alltid vid fötterna på natten men så fort jag blev gravid så började hon ligga på magen,,

• Phi

Min katt Sarkzezz vill alltid ligga på min mage. Är ganska jobbigt nu när magen är så stor. Är i vecka 34. Vet inte om han förstår att han ska få ett "syskon" Skratt! Katten älskar babysittern och tror nog att det är hans nya säng. Det är för roliga. Phi

• aaaa

Hihi, min katt älskar att ligga på magen men magen är för toppig nu så hon trillar jämt ned.
    Jag tror det måste vara mysigt för bebisen att höra kattkurr

• Hygea

Jag har en liten "bebis", min kisse miss Valentin, världens goaste o snällaste misse. Han goade alltid på min mage och trampade kurrandes. Nu har jag flyttat till min pojkvän och deras misse o min går inte ihop så han bor hemma hos min mor. *snyft, sakna*

• Theresé och Mini

Det sägs att katter känner på sig när det vankas tillökning i flocken och därav håller sig närmare för att ha koll så det inte händer något.
    Vi hade katt förut i början av graviditeten och hon hade aldrig legat nära mig,men när jag blev gravid sov hon ALLTID med mig,precis vid magen. Dom är för söta.

• Zmulan

Jaa, det är VÄLDIGT mysigt tycker jag. Så härligt när hon ligger där och spinner och gosar. Undrar om bebben kan höra det?

kram
    /zmulan v.21

• aaaa

Katter är smarta som bara den.
    Jag fick en katt när jag var åtta och fick sin andra kull med kattbebbar efter några år, då hjälpte hennes son från frsta kullen till att förlösa sina nya syskon, han var alltså barnmorska.

Det tycker jag är anmärkningsvärt.
    Dom är fina djur.

• Atena

Vad hemsk jag måste vara! Jag har inte låtit min katt ligga på magen sedan jag blev gravid; för han är tung och trampar gärna och jag var rädd att det kunde klämma barnet! Men det kanske inte är någon fara!? Han vill gärna ligga på magen och det är ju så mysigt! Ska nog låta honom börja med det igen!

/elak matte

• Josefin

Våran katt älskar att lägga sina fram tassar och sin mage på min sen första början.Det känns underbart med hans varma vibrerande kropp mot min.Men så fort barnet börjar röra på sig så springer katten iväg.Tycker nog att det är läskigt.

• Lillasyster

Jag har en katt som alltid ligger på mig! Jag hinner knappt lägga mig så börjar hon klättra upp Mysigt men ibland lite jobbigt, får ju så dåligt samvete då jag ska vända mig och hon måste ställa sig upp.....

• Lindha79

ja nu när vi är hemma hos mina föräldrar, där det bor en liten Snoffsan. Hon brukar lägga sig på min mage.. jättemysigt

• jengus

Hej mina katter älskar oxå att ligga på min mage å kurra och jag tror att bebisen gillar de för då börjar den sparka!!! Man undrar ju om katterna hör bebisen där inne?!

• Cino

Jag har en birmagubbe som är en riktig knäkisse...undra vad han ska tycka om min min växande mage. Dessutom kommer det en birma till i maj *L* Vilken syn...två kissemissar på min mage

Svar på tråden kurrande katt på gravid mage - mysigt!