• roadrunner

    Lerum/Alingsås/Gbg/Partille

    Ska äntligen få vara med barnen, jag har tre, döttrar. Och tänkte därför umgås med dem medan pappa faktiskt fortfarande är bäst! :) Alla mina tjejer är under 6 år så det är en del liv i luckan. Nu tänkte jag väl höra om det finns några hemmavarande pappor i Lerum/Alingsås/GBG under 2008 som vill leka lite kaffekärring med mig!?

    Ha det gott!

  • Svar på tråden Lerum/Alingsås/Gbg/Partille
  • Zvonko

    Hejsan
    Bor en bit utanför Gbg men är ändå gärna med o leker kaffekärring under våren. Börjar vara pappaledig med ett par dagar i veckan i januari och även om min grabb på 9 månader är världens coolaste så vill man nog även ha lite vuxet sällskap emellanåt.

  • roadrunner

    Klart du ska vara kaffe kärring! Jag bor i Lerum men har inga bekymmer med att ta mig någonstans. Har en dotter på 5, en på 2,5 och en på snart 5 månader. Kan bli lajbans med en liten grabb i tjejligan! :) Jag börjar på pappaledigheten redan i Dec, men ska vara det en längre tid. Kan bli kul.

  • alexander84

    jag ska vara pappaledig från mitten av januari och fram till sommaren. bor i gbg med min flickvän och vår dotter på 2 drygt och son på 4 månader. skulle gärna träffa andra pappalediga också!

Svar på tråden Lerum/Alingsås/Gbg/Partille