• Mamma Ninna

Afrodite tvättmedel?!

Jag frågade i en tråd efter ett företag i Göteborg som sålde tvättmedel, i ett svar var det nån som varnade för Afrodite tvättmedel. Men när jag fick hem papprena så stod det inget om Afrodite utan Nayad så jag tyckte att det kunde jag väl prova. Leveransen kom idag, på burkarna står Afrodite!!!Nu vill jag veta om det är fler som har haft problem med det märket?!Vill inte riskera att få förstörda kläder.

• Svar på tråden Afrodite tvättmedel?!
  • Mamma Ninna

Ingen?

Nån som vet vart man kan hitta tester av det och annat tvättmedel?

• Victor E

Hej Ninna!

Jag jobbar på ett företag som heter Parvus och vi är de enda som får sälja Tvättmedlet Afrodite från och med augusti, Nayad som ringde dig får inte sälja det sen (efter augusti alltså).

Jag använder Afrodite tvättmedel hemma och jag har inte märkt det någon gång att det varit några problem, det man ska vara försiktig med det är att absolut inte överdosera då det är högkoncentrerat.

Jag svarar gärna på dina frågor om du har några.
    Hoppas verkligen att du ger det chansen och se hur bra produkter det verkligen är.

Annars så kan du ringa till Parvus och fråga efter Victor Emilson så kan jag ringa upp dig om det skulle vara så.

Mvh Victor Emilson

Svar på tråden Afrodite tvättmedel?!