Resa i oktober??
Vi hade tänkt beställa en julklapp till familjen - en utlandsresa, och den här gången ska båda barnen få följa med (annars brukar vi åka själva...)
Vi hade tänkt oss i oktober -08. Jag har nyss börjat nytt jobb och det blir så struligt med semesterdagar om det blir innan.
Man vart ska vi åka?
Barnen kommer att vara 4½ och 12 år då. Den stora pojken har varit med oss förut så han är jag inte speciellt orolig för . Det är den andra huliganen
. Han har aldrig varit med utomlands förut. Han är ganska aktiv av sig så jag vill inte ha alltför lång flygresa (inte Thailand alltså).
Har tittat lite på Turkiet. Är det någon som varit där (i oktober/november) och kan berätta lite. Eller ännu bättre, kan ni rekommendera något hotell eller bolag att åka med?
Vi har alltid åkt med Ving. Men nu var det en kompis som sa att Fritidsresor var bättre om man hade små barn med sig.... Så nu är det Fritidsresors katalog som ligger på köksbordet.
Iofs tror jag ju inte att det har någon större betydelse i slutändan ändå.
Eller är det någon som kan rekommendera något annat resmål - vi är öppna för alla förslag