• Anonym

gravid, fet å kille kollar porr???

Hej!
    jag har fått jätte dåligt självförtroende sen jag träffade min kill för Xantal år sen, du jag gick upp i vikt(sambokilona). efter grav 1 blev de värre, häng mage bristningar, fet och allt bara jobbigt! grav 2 vilket är nu, så ännu fetare och har bar så dåligt självförtroende!
    kollade sidor man vart inloggade på under dagen så va de porrsidor. när jag frågade honom sa han, ja! jag bröt ihop och grät och va helt förstörd, allt pga av mitt sf, hade jag tyckt om mej sj, så hade det inte gjort nåt om han tittade på snygga fina tjejer men just nu, när han vet at jag är deprimerad???
    men han sa iallafall: förlåt, visste jag att du skulle reagera så här hade jag aldrig gjort det!
    någon som känner lika??

• Svar på tråden gravid, fet å kille kollar porr???
  • danitra

Men det är ju jättebra att han reagerade som han gjorde. Att han inte skulle gjort det om han hade vetat att du blev upprörd.

• Anonym

jo, jag vet han är världens underbaraste och de är väl 1:a g på kanske 2 år som han kollar porr=) men just nu, de e det som kändes jobbigt!

• Anonym (beenthere)

Känner inte lika, men vet hur du menar. Skulle nästan kunna tro att det var jag i mitt förra förhållande som skriver. Alltså, jag kan ge hur många uppmuntrande ord som helst, men när man är i det hela hjälper ju inget. T ex så är det ju en fantasi han tittar på. Inte på tjejens midja eller streckfria mage. Men som sagt, det gör ju föga för humöret när man inte tycker om sig själv.  Been there done that. då var jag i of inte gravid, men nu när jag varit gravid vet jag exakt vad man går igenom, men han tycker nog du är lika fin ändå. Han kanske bara var nyfiken på det hela?

• Calylite

alla killar kollar ju på porr någongång. Tvivlar starkt de har nått med tjejerna deras att göra, tänk på de får ideer att göra dig glad sen med
    Hehe mig kikar nog iallfall 3-4 gånger om dagen på de men inget emot mig

Att läsa vad folk skriver på parkbänkar kan lära dig mycket!
  • danitra
    Anonym skrev 2007-11-12 23:56:28 följande:
    jo, jag vet han är världens underbaraste och de är väl 1:a g på kanske 2 år som han kollar porr=) men just nu, de e det som kändes jobbigt!
    Men förmodligen hänger det ihop. Har man dålig självkänsla så känner man sig inte så attraktiv och blir då inte så "sexig" i andras ögon. Missförstå mig inte nu, din kille älskar dig uppenbarligen jättemycket. Men kanske har du inte heller visat så mycket intresse av sex som du brukar och då kanske han försökte hitta det på annat håll istället för att sätta press på dig?
  • danitra

Jag tror inte det är tjejernas smala midja han ät ute efter utan se personer som (verkar) tycka dom är snygga och älskar att ha sex - det sätter i gång fantasin.

• Anonym (??)
    Calylite skrev 2007-11-12 23:59:05 följande:
    alla killar kollar ju på porr någongång. Tvivlar starkt de har nått med tjejerna deras att göra, tänk på de får ideer att göra dig glad sen med Hehe mig kikar nog iallfall 3-4 gånger om dagen på de men inget emot mig
    alla killar kanske har kollat på porr men alla kollar inte porr när dom har en tjej hemma som dom älskar.. varör skulle dom göra det?? visst finns det vissa som gör det oavsett men min kille skulle aldrig ens tänka tanken!!
  • Anonym

ne, han har ju liksom gett upp de där med att ens fråga om sex pga av att jag jämt är trött eller inte vill mm men allt känns ju liksom bara jobbigt ändå. skulle alla ni hät känna honom så lovar jag ni skulle säga detsmma, han är inte den som kollar på porr,är otrogen han skulle aldrig ens kolla på en annan tjej på stan. jag har verkligen uinder alla våra år försökt få honom att sätga till när nån på tv tex är snygg men han säger, men jag tycker inte nån e snygg! han är verkligen helt underbar kääns därför dumt att jag inte ens kan unna honom detta!

• Im Fabulous

Jag är gravid och fet och JAG kollar på porr!

Förstå att hans porrtittande inte har med dig att göra. För det har det inte, det har inget med skådespelarna att göra heller. Han ser sex, han tänder på sex. En bra fantasikälla som förbättrar onanin.

väldigt simpelt.

• Calylite
    Anonym (??) skrev 2007-11-13 00:03:30 följande:
    alla killar kanske har kollat på porr men alla kollar inte porr när dom har en tjej hemma som dom älskar.. varör skulle dom göra det?? visst finns det vissa som gör det oavsett men min kille skulle aldrig ens tänka tanken!!
    äh de är pojkar, varför gnälla liksom. Huvudsaken de är den dom är med som dom älskar. Tjejer på TV är just bara TV, inget annat mer än en platt bild 
    Anonym skrev 2007-11-13 00:05:10 följande:
    ne, han har ju liksom gett upp de där med att ens fråga om sex pga av att jag jämt är trött eller inte vill mm men allt känns ju liksom bara jobbigt ändå. skulle alla ni hät känna honom så lovar jag ni skulle säga detsmma, han är inte den som kollar på porr,är otrogen han skulle aldrig ens kolla på en annan tjej på stan. jag har verkligen uinder alla våra år försökt få honom att sätga till när nån på tv tex är snygg men han säger, men jag tycker inte nån e snygg! han är verkligen helt underbar kääns därför dumt att jag inte ens kan unna honom detta!
    de låter ju helt super ju Han verkar ju vara en otroligt bra kille och inget du behöver oroa dig för Han älskar dig och säger som det är, mer behövs ju inte
    Att läsa vad folk skriver på parkbänkar kan lära dig mycket!
Svar på tråden gravid, fet å kille kollar porr???