• Anonym (Fru Y)

Cuckold

Min man säger att han skulel vilja se mig älska med en annan man eller med ett annat par medan han tittar på och ev. tillfredsstöäller sig själv, han påstår det kallas cuckold - att se sin fru ge sig hän hämningslöst...
    Tycker det verkar spännande men hur träffar man en man eller par (jag är BS) som går med på det ?
    Finns det några andra hä som har smama tankar...

• Svar på tråden Cuckold
  • Nöjd

Vi tänder inte på just detta men väl på att njuta tillsammans med andra par och vi finns reggade på Bodycontact. Prova där.

• Alphamale

Är din fråga hur du träffar en man som vill ha sex ? Ja du, det blir inte lätt /emote roll eyes

• LeWi

*lite språkpolis*

Cuckold är ett ganska gammalt "skällsord" för en man vars hustru har bedragit honom.
    Kan hända att det nuförtiden används så som din man säger men jag skulle nog snarare kalla honom för Voyeur

I reject you reality and substitute my own.
  • Anonym (sugen!)

Häromdagen så pratade jag o min sambo om fantasier o då fick jag veta att min sambo blev upphetsad vid tanken på en 3-kant.Han blev kåt av att "se" mig i fantasin av att bli knullad ev en annan killse samtidigt som jag suger av honom...eller kanske ett annat par.Han frågade om jag ville det.

Tanken var upphetsande faktist o ju mer jag tänker på det ju mer vill jag...men frågan är om det är fantasin som vill så att säga eller om JAG verkligen vill.Vet inte än men väldigt lockande är det!

• Anonym (Fru Y)

Hej...till sugen Du känner nästan som jag gör inför detta, jag tror jag bestämt mig men ine när och med vem/vilka...
    Har Ni några Ni tänker på eller ?
    Vi bor i Skara - bor Ni i närheten ?
    Vi har 2 barn så det skall ju planeras lite...hi hi

• Anonym (( K6 ))

Tänder definitift på tanken på att se henne med en tjej eller en kille eller ett par ;)
    Drömmen är att se henne på rygg i en 69:a med tjejen i ett par killen i paret tar omväxlande sin tjej och min sambo i munnen

• Anonym (Kille 33år)

Anonym (Fru Y) skrev 2007-11-14 10:55:08 följande:

Hej...till sugen Du känner nästan som jag gör inför detta, jag tror jag bestämt mig men ine när och med vem/vilka...Har Ni några Ni tänker på eller ? Vi bor i Skara - bor Ni i närheten ?Vi har 2 barn så det skall ju planeras lite...hi hi
    Jag skulle inte tveka en sekund om ni är intresserade av en kille.
    Jag bor i Göteborg...och är ofta i trakterna runt Skara
  • CuckoldSthlm

Ni gör så himla rätt. Det är ett underbart sätt att leva. Jag har varit cuckold i några år och det är underbart. Kicken av att känna någon annans sats i sin frus kön är underbar. Ibland åker vi på gemensamma semestrar med vår tjur och det har hänt att han även tagit med en vän. Vi har gått från ett tråkigt liv till ett underbart liv. Finns få saker som tänder mig så bra som att se min fru med en annan man. Samtidigt så är det ju inte något för alla, man måste vara rätt så självsäker innan man låter sin älskade göra något dylikt,

• 100kgpappa
    LeWi skrev 2007-11-13 14:28:26 följande:

*lite språkpolis*

Cuckold är ett ganska gammalt "skällsord" för en man vars hustru har bedragit honom.

Kan hända att det nuförtiden används så som din man säger men jag skulle nog snarare kalla honom för Voyeur

Cuckold används numera för att beskriva sex där mannen inte deltar utan enbart tittar på när hans fru har sex med en eller flera personer.

Voyeur är när man har sex publikt eller inför åskådare. Båda deltar alltså.

Polisen får nog läsa på lite...
  • 100kgpappa
    Anonym (Fru Y) skrev 2007-11-14 10:55:08 följande:

Hej...till sugen Du känner nästan som jag gör inför detta, jag tror jag bestämt mig men ine när och med vem/vilka...

Har Ni några Ni tänker på eller ?

Vi bor i Skara - bor Ni i närheten ?

Vi har 2 barn så det skall ju planeras lite...hi hi

Vi bor i Skövde och träffar andra par då och då, men vill även träffa en tjej för trekant, men vet inte riktigt om det är vår grej med någon som ska titta på men inte delta....

Du kan ju PM :a om du vill, har profil på BC också.
  • Wolfman

Har också en profil på BC. Bor i trakterna +10mil. ;) Hojta till vid intresse..

• Anonym (Nyfiken)

Varför svara o citera i en tråd som är ifrån 2007?

• 100kgpappa

Haha, missade det helt, såg bara att den låg bland de senaste trådarna. Brukar kolla datum på trådstarten, men missade det den här gången.

• Pussan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-30 19:52:58 följande:

Varför svara o citera i en tråd som är ifrån 2007?

Svarar man kan det bli napp
    Svarar man inte kan det inte bli napp
Svar på tråden Cuckold