• 1 tu 3

förvaringsmöbel/fack till hall?

Är jakt efter någon form av förvaringsmöbel/fack att förvara typ mössor vantar osv. Den ska hänga på väggen är det tänkt.

såg dessa www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00095376, men den är inte så snygg att titta på. Vill ha något liknande men typ mer som en hyllvariant i trä, men med samma funktion som förvaringsfack.

Kollat ikea, men har inte hittat vad jag söker.

Nån som har tips på annan affär eller hemsida eller har nåt liknande hemma själv?

• Svar på tråden förvaringsmöbel/fack till hall?
  • Mia2oo7

Jag har köpt trådkorgar och lagt en snygg bräda över så att man kan sitta på dem.. Där har alla vuxna och barn i familjen varsin korg för skor och varsin korg för mössor och vantar osv..

Väldigt praktiskt

Annars kan jag rekommendera Leksvik på ikea.. det tycker jag ärsnyggt och praktiskt för barnen.. man kan köpa korgar och ställa in i facken så att det blir lättare at samla vantar osv

Lycka till

• Cluedo

Hej!
    När vi ska fixa till hallen(igen) så ska vi köpa Ikeas skolådor
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10109274
    Trones.
    Vi ska placera dem bredvid varandra, ej på och sedan köper vi en bänkskiva, ca 12 cm djup, som vi fäster ovanpå.
    De blir det en bra förvaring för mössor och vantar(har 4 barn) och sedan blir det en fin hylla ovanpå.
    Den finns i svart också!

• Cluedo

Eller en benno cd-hylla med vita korgar i, det har vi nu!
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10109274 och korgarna
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10109274

eller Granit har också ganska fina saker till detta, hittar dock inte dte lag letade efter på deras hemsida. De är typ korgar som man väster i väggen, jättefint...

Den du visade bild på är rätt krånglig att sätta in sakerna i, svårt att knöggla in vantar osv utan att de trillar ut, om man letar efter en annan vante osv...

• 1 tu 3

tack för era tips.

Cluedo, är intresserad av dina länkar till benno cd hyllaoch korgar, men länken är till skoskåpen.

Benno hyllan kan jag hitta på ikea, men vad är det för korgar som passar.

• Cluedo

Hej!
    De heter Agen, de vita i mindre storlek, typ 19x19 cm passar perfekt. Om man vill märka dem med varje persons namn kan man köpa fanerbokstäver på Panduro, fästa på ett fanerhrärta och trä igenom "hålet" på korgen. Jättefint....

Svar på tråden förvaringsmöbel/fack till hall?