• Anonym

Swingers!!!

Finns det någon som har haft partnerbyte? Det kallas väl för Swingers? Vill ni dela med er av era erfarenheter.Funderar på att testa att ha partnerbyte!

• Svar på tråden Swingers!!!
  • Me o Mike

Funderar DU på det eller du OCH din kille?

• Anonym

Både jag o min kille.Antingen ett annat par eller en kille!

• Anonym

Är det lika spännande o skönt som fantasin bjuder på?

• Anonym

Bättre

Anonym skrev 2007-11-13 16:37:55 följande:
    Är det lika spännande o skönt som fantasin bjuder på?
  • Me o Mike

Fan att jag inte kan va anonym!

• Anonym

Varför kan du inte vara anonym för? Det kan ju jag.

• Me o Mike

jo men en gång råkade jag kalla en moraltant här inne för nåt elakt! :-S Så dom tog bort min anonymitet som straff!

Anonym skrev 2007-11-13 18:01:15 följande:
    Varför kan du inte vara anonym för? Det kan ju jag.
  • Anonym

men inte för alltid väl?

MulleNuh skrev 2007-11-13 19:18:49 följande:
    jo men en gång råkade jag kalla en moraltant här inne för nåt elakt! :-S Så dom tog bort min anonymitet som straff!
  • Anonym

Testa för all del, men gör det med ett okänt par... dvs inte några ni känner sen innan kan bli väldigt dumt i efterhand!

Lycka till!

• Anonym (?)

Vad är viktigast att prata om innan man ger sig i swingers livet, vad man skall tänka på som partner, hur välja paret?
    Vad skall man förvänta sig?Tänk om man blir lite svartsjuk?
    Vilka är känslor efter första gången?

??????
    Snälla svara någon     

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2012-02-28 19:00:25 följande:
    Vad är viktigast att prata om innan man ger sig i swingers livet, vad man skall tänka på som partner, hur välja paret?
    Vad skall man förvänta sig?Tänk om man blir lite svartsjuk?
    Vilka är känslor efter första gången?

??????
    Snälla svara någon     
    Det man ska tänka på är: TILLIT! själva svartsjukan är ju den som är eggande om man kan tygla den. kan man inte tygla sin svartsjuka så ska man inte testa partnerbyte eller cuckold.
    Rekommenderar Sunnersta camping i Uppsala där bukar par hyra stugor eller campa.
  • Ferdinand

@Anonym (?):
    Jag skulle rekommendera er att gå till en parklubb till att börja med. Bor ni i Sthlm så testa PIH(par i hjärter). Då är det lite lättare att "reglera" dvs att ni får möjligheten att vara med andra, och ni har möjligheten att vara passiva och se på. Sen är det en väldigt neutral plats också :)

Prata..... Prata med varann ordentligt, så att ni vet var era gränser går och se till att ni har samma ingångsvärden.

Sen följer det känslomässiga med iaf oftast. Skulle det vara så att någon av er ändrar sig åt ena eller andra hållet mitt i, se då till att ta en timeout och prata mer.

Ha som grundregel att den som vill minst bestämmer mest, och respektera varandras känslor.
    Swinging har varit underbart för mig och min fru på det sättet, vi har "tvingat" oss själva att kommunicera mycket mer och har ett mycket mjukare och trevligare förhållande än innan. Vi har en helt annan känslomässig respekt för varann och LYSSNAR faktiskt.

Läs så mycket ni kan på swingers sidor och berättelser och fundera.

På ett personligt plan, så slutade jag vara svartsjuk när vi började swings. Motsägelsefullt men sant.

99% av de par vi träffat och pratat med säger ungefär samma sak.
    Har ni problem med svartsjuka (stora) och inte kan kommunicera, då råder jag er till att skjuta lite på det tills ni är stabila i ert förhållande.
    Swinging i mitt tycke ska handla om att ha roligt och trevligt tillsammans och kunna låta sin partner ha det själv. Inte att det blir motsatsen

Om ni nu fullföljer ers planer.....
    Lycka till och välkommen in i en underbar värld

• 100kgpappa
    Anonym skrev 2007-11-13 16:31:04 följande:
    Finns det någon som har haft partnerbyte? Det kallas väl för Swingers? Vill ni dela med er av era erfarenheter.Funderar på att testa att ha partnerbyte!
    Vi har det regelbundet, dvs några ggr om året med par vi lärt känna via kontaktsidor. I början tog vi det lugnt och prövade först bara sex i samma rum, men gick snart hela vägen till partnerbyte och gruppsex, dvs 2 killar på en tjej, 2 tjejer på en kille, fyrkant mm. Finns så mycket sköna och upphetsande saker att göra när man är fler som inte går när man bara är 2, så det är en skön krydda för oss.
      Vi upplever ingen som helst svartsjuka, jag gillar att ge min fru extra njutning tillsammans med andra, hon gillar att göra samma sak för mig.

Vi har aldrig gått till nån klubb, vi känner inte att det passar oss, utan vi föredrar att vara hemma tillsammans med ett par som vi trivs med. Är det ett nytt par så brukar vi träffas en gång på en fika och känna av stämnignen, känns det bra och alla trivs ihop så träffas vi för sex vid nästa tillfälle.

Var tydliga med dem ni ska träffa vad ni vill göra och vad som är ok och inte. Tex vill ni kanske börja med endast händer över pargränsen, eller bara oralt och spara penetration till senare. Har man gjort upp "spelreglerna" innan slipper man råka ut för att nån går över gränsen av misstag.

Lycka till, och in med en bra profil på Bodycontact. Vi har träffat många seriösa därifrån, se bara till att snabbt verifiera att det är ett par ni pratar med, tex genom telefonkontakt. Skriv en bra presentation och lägga ut några snygga bilder, typ i underkläder och utan huvud, ger ett seriösare intryck.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Vi hittade snabbt två seriösa män på hotwife.se ...folket där är lite mer seriösa.

• spader6
    Anonym skrev 2012-07-05 19:01:03 följande:
    Vi hittade snabbt två seriösa män på hotwife.se ...folket där är lite mer seriösa.
    Tycker den sidan är skit tyvärr:( Bodycontact är 100 ggr bättre om man vill hitta lekkamrater.
  • Anonym

Har ts provat än eller ligger det på is?

• paret

Det är jättehärligt, vi rekommenderar detta varmt
    Har ni hittat nåt par än?
    Vi letar ocksåTungan ute

Svar på tråden Swingers!!!