• Linusina

Är du en TANT??!

Nu när jag går här hemma hela dagarna och har ganska så långtråkigt, så kom jag på den geniala ideén at ta fram ett tantvarningstest, vilket jag givetvis satt igång med på en gång! Och så där lagom mellan två matningar av söta Sessan blev jag klar!

Den ligger nu ute på dagens blogg, gå gärna in och kika och testa dig själv, så att du vet om du ligger i farozonen eller ej

För VEM vill vara en TANT??! Inte jag i alla fall 

Lämna gärna en kommentar om vilket resultat du fick, men är ju inte nyfiken för inte liksom

www.nogg.se/annikaochmats

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-15 12:39:04:
    Nu finns det ett nytt test på bloggen, för att ta reda på hur många GUBBVARNINGSPOÄNG din kille/make har

www.nogg.se/annikaochmats
  • Svar på tråden Är du en TANT??!
  • sherlock

Pustar ut över att jag INTE är en tant

var lite orolig innan jag tog testet, pratar med mig själv dock.....

• hotflower

Hm...13 tantvarningar men det var ju inget akut :o)
    Kul!

• Linusina
    hotflower skrev 2007-11-13 22:14:33 följande:
    Hm...13 tantvarningar men det var ju inget akut :o)Kul!
    Så länge man håller sig under 15 är det ju lugnt
  • mickii

haha jag testade. räknade inte hur många som stämde in på mig,men jag är nog lite tant=P

• Agapi

puh två tant varningar bara (eller 1,5) men hade ju varit lite jobbigt att bli tant vid 20 =P

jag:

..håller koll på grannarna
    Fast enbart en, eftersom han gör mycke roliga saker (vet inte ens vilka mina andra grannar är) eller vad sägs om: ringbarka våra trän, sortera våra sopor, klippa våra buskar, springa runt BAKLÄNGES på gräsmattan och kissa mitt i natten osv.

...istället för att uppskatta att läkaren är snygg, blir irriterad över att han är så ung

Eftersom man går till läkare med något fysiskt problem så är de trevligare att visa upp de för någon gammal gubbe än en snygging

• Lisbett

Jag är ingen tant, hurra! Var bara typ 2-3 påståenden som stämde in på mig.

• milliotindra

hade 6 varningar så det är väl lungt ett tag till Känner mig som en tant ibland iaf

• Themis

Sju tanttecken men du missade den uppenbara: Har du hatt på bröllop?

Där hade du fått mig!

Svar på tråden Är du en TANT??!