• Wictooria

feeber!

Hej hej, nu har jag börjat få feber.. Den trappas upp hela tiden, är i vecka 5. är detta farligt? Kan det vara ett täcken på mf?

• Svar på tråden feeber!
  • bonaqua

Wictooria

Hej..jag gick in i v. 5 idag och har haft feber till o från f.o.m. i fredags... Tror nog att det är okej..eller jag hoppas det...=/

• bonaqua

bonaqua

Dom som jag pratat med säger att så länge man inte har JÄTTEHÖG feber, så ska det inte va någon fara...

Mår du bra annars då?

• Wictooria

jag känner mig skakig och förkyld , mandlarna börjar svullna, känns som halsfluss. sedan hade jag blödningar i lördags och i söndags, men jag gjorde ultraljud igår och fick se den lilla så det var okej.

• bonaqua

Wictooria

Men då är det säkert ingen fara med din bäbis...fick du göra ultraljud redan?? Jag vill också göra det. Hur går jag tillväga då??

• Wictooria

Dom har en apparat som dom för in i slidan. en lång stav typ.
    Sen får man se livmodern o alltihopa :)

• bonaqua

Wictooria

Jaha, där ser man. Men måste man ringa dit o säga att man vill ha det på besöket man ska på eller hur gjorde du?

• Wictooria

jag hade ju lite blödningar, och så hade jag pratat med min skolsköterska om detta och hon förstod hur orolig jag var och såg till att jag fick komma upp till lasarettet.

Man får ju ingen tid om det inte har hänt något speciellt

• bonaqua

Jaha..okej. Då förstår jag. Tack så mycket =)

Svar på tråden feeber!