• spiritsinlove

Finns det någon "allmän tvätt" (för kläder) där du bor? (läs TS)

Tvätteria, tvättomat...vad heter det...hmm...ja, ett sådant ställe som är till för alla där man kan tvätta kläder..

Skriv gärna var du bor också.
    (Nej, inte en kemtvätt).
    - alla stavfel är medvetna -
  • Svar på tråden Finns det någon "allmän tvätt" (för kläder) där du bor? (läs TS)
  • mammaNena

Nej absolut inte här ute på byggden, men jag tror inte att det finns sånt i stan heller (Varberg)

• Frantic

Ja i Stockholm finn det sådana.

• spiritsinlove

puffar..

• Bling1975

Nej, såg inga när jag bodde inne i Stockholm heller. Men i London fanns det en i varje kvarter.

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • W W

vet inte, eftersom jag inte anser att jag är i behov av en så har jag ingen större koll..

• spiritsinlove

puffar lite

• moosen

Nope, inte förutom tvättstugan som är för alla som bor på vår gata.... men det var väl inte det man menade skulle jag tro....

• Linda1976

Japp, några stycken. Bor i Göteborg.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Schnauser

Nej! I Norrköping finns inte sådana tvättomater - vad jag vet i alla fall.

Cibi condimentum fames
  • sofiiin

Nopp, living in big Ludvika liksom =P

• spiritsinlove
    moosen skrev 2007-11-14 18:48:57 följande:
    Nope, inte förutom tvättstugan som är för alla som bor på vår gata.... men det var väl inte det man menade skulle jag tro....
    hihi nä
  • ariel77

Svarade ja, fast tveksamt. Vet hurdan tättomat du menar , fast på min "kemtvätt" kan man lämna in vanlig tvätt oxå.Tydligen många som gör.
    Du menar en obemannad,typ som de har i USA?

• spiritsinlove
    ariel77 skrev 2007-11-15 00:05:40 följande:
    Svarade ja, fast tveksamt. Vet hurdan tättomat du menar , fast på min "kemtvätt" kan man lämna in vanlig tvätt oxå.Tydligen många som gör.Du menar en obemannad,typ som de har i USA?
    Japp
  • ariel77

Någon sådan obemannad tvätt har vi inte.
    Fast jag har faktiskt saknat det ibland när tvätten "svämmar" över och man skulle vilja tvätt upp flera maskiner lite snabbt.(bor i hus och har bara en maskin)

spiritsinlove skrev 2007-11-15 00:08:09 följande:
    Japp
Svar på tråden Finns det någon "allmän tvätt" (för kläder) där du bor? (läs TS)