• Pebbels1

Vantar som inte åker av!!!

Hej!
    Är på jakt efter bra vantar som sitter kvar på de små barnahänderna! Har en liten aktiv kille på 1 1/2 år som aldrig lyckas ha sina vantar på en längre tid. Antingen glider de bara av, eller så sliter han av dem.
    Tips emottages tacksamt!

• Svar på tråden Vantar som inte åker av!!!
  • ELJEN

haha..jaaaa, jag vill oxå veta!!!

• Hemmafru

Det finns ju vantar med ett snöre som man har innanför jackan/overallen. De tycker jag funkar utmärkt.

• morsa ra

Jag har en 2åring som inte vill ha på sig vantarna, men så köpte jag ett par vantar på h&m som är en drake och i munnen är det en tunga som hänger ut... Nu vill han sova med sina vantar! kanske inte de bästa vantarna när de är slaskigt ute men så gjorde jag iaf!

• Granbarr

Hestra är nycket bra vantar. Bra kvalite och har flera olika modeller. Smidiga så det inte blir stelt och hårt för barnen att ha dom på.

• Starlight10

Finns inga vantar som sitter bra=( Har provat allt köpte Hestra de e jätte sköna men min tjej drar av dem... De enda som funkar e långa vantar köpte på pop men finns på hm och andra ställen med. Dra på dem under overallen då blir de svårt att få av dem.
    Hoppas de funkar för dig med.

• Felicia6

Vi köpte reima vantar som går upp just över armbågen. Sätter du på dom under overallen så är det svårt att få av sig dom så det är ett tips
    Varma o goa är dom oxå o inte så dyra

30e november åker vi till Khao Lak :D
  • ich

Det finns spännen, som ser ut som små hängslen, som man knipsar fast ena änden på vanten och andra änden på tröjan innanför overallen.
    Hade jag till min dotter när hon var liten.

• Solsken i blick

Jobbar på förskola och har samma problem varje vinter. Om vantarna inte passar perfekt åker de av varesej barnet vill eller inte. Så jobbigt då vissa vantar tar fem minuter att få på ju Det enda som brukar sitta kvar är tunna fingervantar. Kanske går att använda ett litet tag till innan det blir jättekallt och vått (beroende på vart man bor). Och så är det ju bättre med ett par kallare vantar än inga alls... Men det kanske ni redan testat...

• jela1982

köp vanthållare och jag har testat hestra hanskar inte alls värd 200kr/st som dom koster

hittade bra på hm

Svar på tråden Vantar som inte åker av!!!