• Anonym (kossan)

mitt ena bröst läcker, någon som kan svara??????

Behöver lite stöttning här!!

har varit så jäkla öm i tuttarna den senaste veckan. jag har viftat bort tanken om en graviditet eftersom jag är så himla less på att bli besviken. igår kväll ömmade brösten som vanligt och när jag klämde på ena bröstet märker jag hur det sipprar bröstmjölk ur det. VA FAAN!!
    jag har verkligen inte gått och trott att jag är gravid denna månaden. jag har snarare viftat bort allt och ställt mig in på mens i vanlig ordning i slutet av denna veckan. och det gör jag fortfarande. så jag kan väl inte vara skengravid?
    Läste i en gammal tråd att det kan ha med hormoner att göra, men mina piller har varit lagda sen sju månader tillbaka så det kan det inte vara. kan man verkligen läcka bröstmjölk så här tidigt i en graviditet(om det nu är en graviditet), kommer det inte tidigast i vecka 12 eller så?
    har aldrig tidigare upplevt det här, så varför denna vändning? någon med erfarenhet?

• Svar på tråden mitt ena bröst läcker, någon som kan svara??????
  • vinterbabyn

ja hördu kossan. jag lyckades med samma nu denna graviditet med tvåan. hade onda bröst en vecka före bim, o när det några dagar före bim var våt fläck innanför bhn. inte vått på utsidan av så att jag kunde ha spillt eller så. så dåå visste jag att jag måst vara gravid, vilket jag var.
    har inte läckt mera nu. är i vecka 8.

• Me o Mike

Men du har inga småbarn??

• Anonym (kossan)

ÅÅÅh vad härligt att höra! grattis!! jadu, vad tusan ska man tro. jag har inga barn sen tidigare så av den anledningen läcker jag inte. jag vågar inte testa mig, men jag kanske borde. ska inte ha mens förrän på fredag, så om jag köper hem ett test och provar på lördag... men faan vad less jag är på detta eviga testande. orkar inte riktigt med ännu ett minus.
    GRATTIS ÄN EN GÅNG BRUDEN!!!

vinterbabyn skrev 2007-11-14 12:09:46 följande:
    ja hördu kossan. jag lyckades med samma nu denna graviditet med tvåan. hade onda bröst en vecka före bim, o när det några dagar före bim var våt fläck innanför bhn. inte vått på utsidan av så att jag kunde ha spillt eller så. så dåå visste jag att jag måst vara gravid, vilket jag var. har inte läckt mera nu. är i vecka 8.
  • Anonym (kossan)

nää, inga barn sen innan. konstigt....

MulleNuh skrev 2007-11-14 12:12:21 följande:
    Men du har inga småbarn??
  • vinterbabyn

tack tack! tror nog du är gravid eller sen har din bh inte torkat när du tagit den från tvätten.... haha
    Anonym (kossan) skrev 2007-11-14 12:15:12 följande:

ÅÅÅh vad härligt att höra! grattis!! jadu, vad tusan ska man tro. jag har inga barn sen tidigare så av den anledningen läcker jag inte. jag vågar inte testa mig, men jag kanske borde. ska inte ha mens förrän på fredag, så om jag köper hem ett test och provar på lördag... men faan vad less jag är på detta eviga testande. orkar inte riktigt med ännu ett minus.GRATTIS ÄN EN GÅNG BRUDEN!!!
  • Anonym (kossan)

HAHAHAHA!! jo skulle vara det va=). nä alltså det är inte det att behån blev helt blöt, utan det sipprade som fram när jag klämde. det rinner inte konstant.

vinterbabyn skrev 2007-11-14 12:16:34 följande:
    tack tack! tror nog du är gravid eller sen har din bh inte torkat när du tagit den från tvätten.... hahaAnonym (kossan) skrev 2007-11-14 12:15:12 följande:
  • Anonym (kossan)

Ingen mer som kan komma med någe vettigt=)??
    måste ju finnas fler med samma märkliga fenomen;)...

• Me o Mike

Jaa du.. Alltså jag har ju haft nåt i bröna hela tiden efter jag fick min son!! Men jag har aldrig hört om nån som läcker "mjölk" i början av en graviditet! Iaf inte med första barnet.. Jag tycker du ska ringa gyn och bara fråga vad dom tror!
    Låter inte det som en plan??

Anonym (kossan) skrev 2007-11-14 12:26:55 följande:

Ingen mer som kan komma med någe vettigt=)??måste ju finnas fler med samma märkliga fenomen;)...
  • Anonym (kossan)

det låter ju ganska bra. tar och ringer min gynekolog omgående. tack för att ni tog er tid!
    ha en bra dag.

MulleNuh skrev 2007-11-14 12:31:43 följande:
    Jaa du.. Alltså jag har ju haft nåt i bröna hela tiden efter jag fick min son!! Men jag har aldrig hört om nån som läcker "mjölk" i början av en graviditet! Iaf inte med första barnet.. Jag tycker du ska ringa gyn och bara fråga vad dom tror!Låter inte det som en plan?? Anonym (kossan) skrev 2007-11-14 12:26:55 följande:
  • Me o Mike

Kom in o skriv sen vad dom sa!

Anonym (kossan) skrev 2007-11-14 12:44:34 följande:

det låter ju ganska bra. tar och ringer min gynekolog omgående. tack för att ni tog er tid!ha en bra dag.
Svar på tråden mitt ena bröst läcker, någon som kan svara??????