• Proudmummy

Var kan man hitta plastmattor typ Pappelina ? billigare kopior typ..

Skulle vilja ha en matta till vår hall, och har hittat en pappelina som jag tycker känns ok. Men de är liiiite dyra kanske, tänkte först kolla om nån har tips på var man kan hitta snarlika plastmattor till lite bättre pris ( om det ens finns öht..)

• Svar på tråden Var kan man hitta plastmattor typ Pappelina ? billigare kopior typ..
  • AnneSophie

Kolla Rusta och Jysk, dom brukar vara snabba på att plocka fram billigare ersättningsprodukter.

Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare
  • Proudmummy

aha, tack ska kolla !

• Lovali

Horredsmattor är lite billigare, säljs på Matt-tema butikerna. Jättefins o mkt lika Pappelina men några hundra billigare

• Erik79
    Svar på #5
    Jag kan verkligen tipsa om www.nylandersmattor.se, jag handlade själv därifrån för ett par veckor sedan och det var verkligen fina plastmattor. Billig frakt också, bara 98 kr oavsett hur mycket jag beställde.
  • Ellani
    Svar på #8
    Oooops, jag skrev i fel tråd :)
    Men på www.nylandersmattor.se har de superfina mattor, jag har en plastmatta av typ pappelina i mitt kök, e kanobra! Kan vända den då den är tvåfärgad och torkar bara av den emellanåt, toppen! Kunde få i vilken stolek jag ville :)
Svar på tråden Var kan man hitta plastmattor typ Pappelina ? billigare kopior typ..