• Bubi

Ni med svart och vitt kök gärna, kakel hur göra?

Halloj

Vi har beställt kök från IKEA, Faktum Ädel Vit med lansa handtag och mineral laminatbänk, har sedan svart laminatgolv, ljusgråväggar och en fondvägg från room med ljussilvergrått och svart medaljong aktigt mönster.

Min fråga är nu, eftersom det kommer bli ganska mkt kakel kring fläkten böand annat, ska det vara vitt eller svart? Ngn som har tips på snyggt kakel och priser?

Vi har hittat ett vitt, lite mindre avlångt och fasat kakel på Silvan men jag vet inte om det ska vara svart istället?

Ser gärna tips på bilder åxå.

Tackar på förhand :)

• Svar på tråden Ni med svart och vitt kök gärna, kakel hur göra?
  • Miss Lau

I vårt förra hus hade vi Ädel vit med en svart laminatbänk och grå och vita väggar. Vi valde att ha ljusgrått kakel och jag tyckte att det blev väldigt fint.

• Starlight10

Vi valde mörk grått avlångt kakel till vårat kök i vitt o svart blev välldigt snyggt.

• Tensia

vi har också tänkt att välja dessa luckor med dom hantagen, hur mycket kostade ert om jag får fråga, hur stort har ni det?

• jockesfru

Jag älskar mitt kakel. det är fasat i kanterna och som synes vitt.

Ludvigs mamma
  • Black Lady

Kika in hos scrapmom här på fl, hon har svart och vitt kakel i ränder, helhäftigt

(¯`°?.¸ ღ ♥Kom inte försent till det du vill komma i tid till ♥ღ ¸.?°´¯)Puh citat
  • johandra

Sätt glas o tapet bakom istället..då kan du enkelt byta sen när du tröttnar...

Det e mitt tips

Mamma till världens finaste Ella 060309 + syskon på väg v36
Svar på tråden Ni med svart och vitt kök gärna, kakel hur göra?