Coca cola och godis
HJÄLP mig med hur jag ska sluta äta och dricka godis och cola?
Cola dicker jag varje dag och det är många glas per dag och godis måste jag oxå äta varje dag.
Någon som har tagit sig ur detta?
HJÄLP mig med hur jag ska sluta äta och dricka godis och cola?
Cola dicker jag varje dag och det är många glas per dag och godis måste jag oxå äta varje dag.
Någon som har tagit sig ur detta?
Jag har också jättesvårt att hålla mig borta från sånt. Cola har jag nästan slutat med nu, då vi började räkna på hur mkt vi la på läsk på ett år. Vi blev för snåla. Nu dricker vi vatten eller ibland saft.
Om man låter bli att köpa godis då man handlar så har man inget godis att äta. Detta gör att istället frö att kämpa emot hela dagen så behöver man bara kämpa emot godishyllan på affären. (Funkar för mig som bor 5 km från närmaste ställe man kan köpa godis på.
Tar också tacksamt emot tips.......
Cola har jag försökt slutat med länge länge men ändå åker det ner massa flaskor när jag handlar. Och köper jag inte cola då så blir det att jag åker iväg på kvällen och köper för jag är så jäkla sugen.
Godis är det likadant med, jag springer och skåpäter gosid och blir jag törstig så alltid cola.
Av mina barn så är det bara en äldsta som tycker om kolsyra men hon har förbud mot cola. Vill inte att hon med ska fastna i det.
Snälla, kom med något superdupertips
Enda tipset är avgiftning. Man msåte avstå ett par dagar från sockret för det är ett beroende.
Man får huvudvärk och mår skit, men efter några dagar går det mycket lättare!
Ren vilja helt enkelt!
Ni som dricker mycket cola, dricker ni vanlig eller light? Och vet ni om det ena är bättre än det andra?
Själv dricker jag nästan bara Pepsi Max, det känns bättre men lurar jag bara mej själv?
En kompis för länge sedan började äta krom-tabletter mot sötsuget och hon sa att det funkade. Coca-cola-behovet är väl snarast koffeinbehov, det är nog lättare att trappa ner än att sluta tvärt.
jag dricker vanlig coca cola.
Jag har försökt att stå ut ett par dagar men det är ju just det att man får ont i huvudet och blir allmänt sur mot allt och alla.
krom-tabletter, var finns de att köpa?
Men man får bara stå ut lite till. Vad är ett par dagar av att må dåligt jämfört med att förgifta sin kropp med socker en lång tid...
För mig var valet itne svårt när jag hade förstått att jag var beroende!
Hej! Jag e på min 7e dag utan coca cola. Jag tycker att jag e jättebra!!