• storken har kommit

baby on board skylt

Såg en så bra skylt i bakrutan på en bil idag (bilen stod still på en parkering...)

Det stod med stora bokstäver:

"Håll avståndet! Baby on Board!"

och under stod det med lite mindre text:

"Om du kan läsa detta så ligger du för nära!"

Någon som vet var man kan köpa en sån?

• Svar på tråden baby on board skylt
  • Catchie80

Vet att det finns varienater på babyland att köpa.

• storken har kommit

tack för tipset, men jag e verkligen intresserad av just en sådan som jag såg med liten text att ser du detta kör du för nära.. ingen som vet vart jag hittar en sådan??

• Catchie80

sök på google. Skriv typ bilskyltar håll avstånd
    storken har kommit skrev 2007-11-14 14:29:32 följande:

tack för tipset, men jag e verkligen intresserad av just en sådan som jag såg med liten text att ser du detta kör du för nära.. ingen som vet vart jag hittar en sådan??
  • storken har kommit

har sökt o sökt hittar nada

• Catchie80

Jag har också försökt söka.. Jag hittar inte helelr... Ska söka lite till.
    storken har kommit skrev 2007-11-14 14:54:26 följande:

har sökt o sökt hittar nada
  • Catchie80

Hittade en sida som heter www.bil-dekalen.se där man kan göra sin egen dekal som man klistar på bilen.

Jag söker vidare!

• Vi ska bli tre

Jag kan ha fel men jag tror att jag har sett en sån skylt på Designtorget
    Hittar inte just den på hemsidan men det är bara ett fåtal utvalda produkter där. Du kan säkert maila eller ringa och fråga efter en sån.

www.designtorget.se

Längtar efter att bli mamma!
  • smulis

Har för mig att jag sett sådan skylt på volvo i deras butik

• mcintosh

det finns tusentals sadana har i england. baby on board, princess on board, naughty person on board... sa googla runt lite pa engelska sidor (mothercare, mamas and papas, john lewis etc). forhoppningsvis skickar de till sverige

• storken har kommit

har mailat till designtorget, väntar på svar...volvos hemsida kunde jag inte hitta något på, får kika in i butiken någon dag..Sedan bildekal sidan hittade jag oxå, men jag vill tyvärr inte ha ett klistermärke utan en skylt.. TACK SÅ JÄTTE MYCKET ALLA FÖR HJÄLPEN :) fortsätt gärna att hålla ögonen öppna, skriver in här såfort jag fått tag i en sklt, inget skrivet-inget hittat

• Viggo och pyrets mamma

Baby on board skylten kan man få gratis på Volvo iaf som volvoägare, fästs med sugpropp i bakrutan, men då står det enbart det, vänder man på den står det mother to be on board (vilket vi har just nu)

• apan

Borde man inte vara rädd om alla slags människor ombord? ;) Vuxna, barn, djur o.s.v.? Usch vad jag tycker illa om folk som ligger och kör för nära!

• storken har kommit

Får man de gratis på volvo alltså?? Ska gå dit och fråga någon dag, har nyss köpt en ny volvo bil!!

Svar på tråden baby on board skylt