• ming

Okej, nu är jag despo! Nån som "ser" mina solglasögon?

Jag har letat och letat i flera veckors tid, men jag kan bara inte hitta mina solglasögon!
    Jag brukade alltid ha dem i min väska, men eftersom jag inte ville att de skulle bli repiga tog jag ut dem och la dem på trappräcket i hallen, så det bara skulle vara att ta dem, om det var en solig dag. Och så var det inte så mycket soliga dagar på ganska länge, men nu är det ju det igen, och jag hittar dem bara inte! Skrikandes
    Så sist jag såg dem låg de alltså på trappräcket i hallen. Nån som "ser" var de är nu?

• Svar på tråden Okej, nu är jag despo! Nån som "ser" mina solglasögon?
  • katten

ja tror de har ramlat bakom nåt en byrå eller element eller liknande

• Jane Roe
    katten skrev 2007-11-14 22:03:59 följande:
    Du skulle inte kunna hjälpa mig att hitta mina vanliga glasögon, svarta bågar märket Vouge..Måste ha dom, och det känns lite surt att skramla ihop pengar innan jul :S

Tack på förhand !
    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • katten

oj ja e inget proffs men ja säger de stället där ja känner att de skulle kunna ligga o ja tror dina glas ögon ligger på nån hylla bok hylla,fönsterbräde,hatthylla,eller ett bord
    hehe säkert inte rätt men värt ett försök hehe

• Jane Roe
    katten skrev 2007-11-15 00:11:53 följande:
    oj ja e inget proffs men ja säger de stället där ja känner att de skulle kunna ligga o ja tror dina glas ögon ligger på nån hylla bok hylla,fönsterbräde,hatthylla,eller ett bord hehe säkert inte rätt men värt ett försök hehe
    Haha, kan vara värt ett försök. Vad snällt av dig att svara ! =)
    ¤- Kärlek är Perser -¤
  • ming
    katten skrev 2007-11-14 22:03:59 följande:
    Fast det känns ganska omöjligt att de skulle ha ramlat bakom nånting, eftersom det inte finns vare sig byrå eller element där jag la dem sist.
    Aaahhh, blir bara så galen på de förbannade solglasögonen! Grrrr, fattar inte alls var de är!
  • 2småskruttisar

någon som skulle vilja hjälpa mig också??

borttappat

(¯`°?.¸ ღ♥ dalkulla i mina bästa år ♥ღ ¸.?°´¯)
  • katten

du har inga djur eller barn eller folk som kan ha pillat på dem? andar i huset?

ming skrev 2007-11-15 13:05:31 följande:
    Fast det känns ganska omöjligt att de skulle ha ramlat bakom nånting, eftersom det inte finns vare sig byrå eller element där jag la dem sist.Aaahhh, blir bara så galen på de förbannade solglasögonen! Grrrr, fattar inte alls var de är!
  • Tant Greta

soptunnnan?

Rösta på KarJac för faen!
  • Jane Roe

Jag har inte hittat mina, får köpa nya antar jag :S

¤- Kärlek är Perser -¤
  • katten

hum va kostigt har dom bara försvunnit utan att du vet hur?

• Jane Roe

Har hittat mina iaf ;P

Låg i nedersta kökslådan, haha, jag som trodde jag letat överallt. Är pinsamt virrig :D

¤- Kärlek är Perser -¤
Svar på tråden Okej, nu är jag despo! Nån som "ser" mina solglasögon?