• Svar på tråden Maj mammor i Nyköping med omnejd del 4
  • Zuzanna

oj,vad tiden går fort!

Måste bara skryta lite Jag fick i Lucas hemlagad mat igår! Kokade pasta o lax, blandade ihop det med margarin,vitpeppar,paprikapulver o lite ketchup (socker, jag vet, men va f*n!) o det slank ner som bara den!
    kul...

• Nilka

säger som dom andra: oj redan en ny tråd!

Zuzanna: va kul det kanske vänder nu!?

Idag är jag upptagen hela dagen för vi ska till BVC o göra BOEL-test o sen träffa kompisar på eftermiddagen men imorrn så hittar jag gärna på nåt om nån är sugen!?

Wilma - vår ögonsten
  • r78ks

visst flyger tiden iväg.

Nilka: lycka till på BOEL testet idag!

Zuzanna: Skönt! Själv orkar jag verkligen inte göra egen mat men har insett att det blir väldigt dyrt att inte göra det. Får se om jag orkar ta tag i det ngn gång, annars lämnar jag det åt J under hans pappaledighet

Noah har fått en tand!

• Zuzanna

Jag hittar på gärna nåt imorgon!

Ja, jag tänkte göra mat till honom då när i äter något han kan äta, då kan man blanda lite burkmat o hemlagad. Fruktpurer köper jag knappt längre eftersom jag river äpple/päron/banan till honom efterrätt/mellanmål, som sagt, det blir attans dyrt annars!

Men vi höres imorgon!

• r78ks

J har ju sin långlediga helg och imorgon tänkte vi åka och titta på köksluckor samt till holmgrens för lite färgförslag så jag hoppar fika imorgon.... vi funderar ju på att göra om köket lite grann.

• wiem2

hej hej!
    Suzanna: nu har jag varit inne o beställt den där nätpåsen, hoppas det är snabb leverans.
    Ska snart gå o lägga mig. är inte trött, men man vet ju att man har igen det inatt, eftersom den där lilla strulmajan till dotter vi har är som hon är nattetid Tur att hon e världens goaste dagtid i alla fall, haha!

Ni som skrev att ni vill hitta på nåt imorgon, om ni orkar ta er hit så får ni gärna göra det! Jag är hemma med båda barnen. Jag tror inte jag ger mig ut nåt imorgon, känns som så just nu i alla fall! Men jag kikar in här under morgonen så får vi se vad ni säger
    Kram

• Zuzanna

wiem2: vad kul! Hoppas den kommer din användning, vi använder våran rätt flitigt!
    Vilken tid hade ni tänkt att fika? Farfar skulle komma o gå ut med Lucas så jag kan stöda i lugn o ro kl 13, så om ni fikar typ 11 kan jag komma. om det blir hos dig wiem2 så får jag tigga bilen från maken
    Men vi kan höras senare, när ni andra har vaknat

Svar på tråden Maj mammor i Nyköping med omnejd del 4