• Ex ungue leonem

Påtal om märkliga ting din hund ätit.

Säkert har några av oss en el flera jyckar som kanske har stoppat i sig något som inte står på hundens "tillåtna" meny sas.Skriv och berätta

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Svar på tråden Påtal om märkliga ting din hund ätit.
  • Minikatt

Inte min egen hund, men vår uppfödares ena hund åt upp ett skärp! Fick skära upp magen på 3 ställen för att få ut det. En annan hund åt en hel brödkniv! Hur tusan den lyckades svälja en hel kniv har jag inte lyckats lista ut än...

• Ex ungue leonem

Öronproppar i skumgummi,bullpapper,disksvamp.

• Nenne 71

Min kusins hund kom fram när vi satt och åt. Hon var alldeles löddrig runt munnen och alla trodde hon var sjuk. Men när mamma skulle tvätta sina händer saknades tvålen.

Min hund har ätit dumleklubba och lyckats lämna pinnen.

• Ex ungue leonem
    Nenne 71 skrev 2007-11-14 21:41:49 följande:
    Min kusins hund kom fram när vi satt och åt. Hon var alldeles löddrig runt munnen och alla trodde hon var sjuk. Men när mamma skulle tvätta sina händer saknades tvålen.Min hund har ätit dumleklubba och lyckats lämna pinnen.
    Ja de kan förse sig med de mest märkliga saker.Jag skrev i inlägg 2 lite saker som våra vovvar genom åren knaprat i sig.
  • små fötter

Ishockeypuck, golfboll, tapet, fågelbur (delvis), strumpbyxor... listan kan göras lång Räcka ut tungan 
    Min pappas hund svalde en hel majskolv, efter att pappa hade ätit upp majsen på. Det blev akutfärd till veterinären, akutoperation men Bosse klarade sig bra Skrattande Majskolven ligger numera i en monter, över konstiga saker hundar har ätit, hos veterinären!

Två älsklingar i min mage - tre änglar i himlen
  • morzan4

Vi hade en flat coated retriever förut, han är död nu, som älskade att äta gräs! Det fastnade i magen två gånger så att han blev akut sjuk och fick opereras.
    Våra vänners hund (samma ras) käkade upp ett par pyjamasbyxor en gång!

• Nenne 71

Hur lyckades hunden få ner en puck???

små fötter skrev 2007-11-14 21:43:51 följande:

Ishockeypuck, golfboll, tapet, fågelbur (delvis), strumpbyxor... listan kan göras lång  Min pappas hund svalde en hel majskolv, efter att pappa hade ätit upp majsen på. Det blev akutfärd till veterinären, akutoperation men Bosse klarade sig bra  Majskolven ligger numera i en monter, över konstiga saker hundar har ätit, hos veterinären!
  • Miew

Gosedjur, skor för 4000, en vägg, mattor, tre STORA stearinljus, tre golvlampssladdar, en petflaska, en levande sork, hundkorgen, otaliga tuschpennor, en deo, under soffan så finns det stoppning, inte hos oss längre.

Viggo & Grys mamma
  • små fötter
    Nenne 71 skrev 2007-11-14 21:44:56 följande:
    Hur lyckades hunden få ner en puck???små fötter skrev 2007-11-14 21:43:51 följande:
    Hon flisade den Skrattande Kan tillägga att alla hundarna har varit samojeder
    Två älsklingar i min mage - tre änglar i himlen
  • Ex ungue leonem
    morzan4 skrev 2007-11-14 21:44:04 följande:
    Vi hade en flat coated retriever förut, han är död nu, som älskade att äta gräs! Det fastnade i magen två gånger så att han blev akut sjuk och fick opereras.Våra vänners hund (samma ras) käkade upp ett par pyjamasbyxor en gång!
    Våran nyvarande jycke käkar gräs när andan faller på.
Svar på tråden Påtal om märkliga ting din hund ätit.