• Ace

Bra frisör i Stockholm?

Jag vet, det är väl smått otroligt: jag bor i Sveriges största stad och jag har ännu inte lyckats hitta en frisör jag gillar...
    Har nån ett bra tips? Nån som kan klippa bra korta frisyrer + färga snyggt. Å som LYSSNAR på en å FATTAR...
    Antingen inne i stan el väster om stan (jag bor i Bromma)

• Svar på tråden Bra frisör i Stockholm?
  • Tant Green

Hårgänget på Götgatan, vid Slussen. Jag har varit hos flera där (det är oftast olika som klipper och färgar) och har alltid varit jättenöjd.

• Mamali

...eller Hårgänget på Bondegatan, vid Renstiernas gata.

• Kix

Instämmer, Hårgänget är super! Ska dit på fredag, och testa en tjej jag inte har varit hos innan. Spännande...

• petrusjka

Jag går hos en mycket duktig frissa på Åsögatan 100, ställer heter Söders hårpunkt och frissan heter Lena. Hyfsade priser och jag har varit jättenöjd med både klippningar och färgningar, har gått där i ca två år.

• Indigo

Tony & Guy i korsningen Hornsgatan/Götgatan, mycket poppigt men samtidigt proffsigt och hög standard. Vill du ha en trendig frisyr är det nog rätt ställe.
    Lycka till!

• Ace

Åh, jag veeeet ju Hårgänget, tänkte först att jag skulle undvika det eft så j-a dyrt, men åkejrå.... beställde tid idag hos dom... Jag hade en toppenfrisör i Sundsvall, klippning + färgning kostade max 600 spänn (lagom tycker jag) här kostar det ju det dubbla! El är det bara jag som är lite snål..?
    tack alla för ert engagemang! Återkommer nästa onsdag med resultatet...

• annhan

Min syster & jag, nära Stureplan! Kanonbra frisörer!

• Nanne

Jag klipper mig hos världens bästa frisör som heter Peter.... Stället heter Stylissimo och ligger på Långholmsgatan i Hornstull.

• Ace

Jaha, så var man nyklippt då. Jag är nöjd, blev ganska kort och inte föööör hip frisyr. Hoppas ingen tar illa upp, men nästan alla som jobbar på Hårgänget ser ut att ha ganska taskiga frisörer... Nämen dom är sådär hippt klippta med superstubb på toppen av huvet och jättelånga stripor på sidorna och typ rosa slingor (Jag lovar en tjej hade så!!!) jag kanske också skulle vilja se ut så om jag var 10 år yngre, vem vet...
    Iallafall, färgade håret också, i två mörkbruna nyanser, blev bra, fast kanske liiite för rödskimrande, men det brukar lägga sig efter ett tag.
    Å härliga 1200 pix gick det på!
    Snart kommer sambon hem och meddelar domen...

• Ace

Åh vad fint det blev! sa han...

Svar på tråden Bra frisör i Stockholm?