• tamate

Söker en liten hallsoffa

Någon som kan tipsa mig, vi hade behövt en liten soffa med låda (typ gammal soffa som man kan stoppa saker i) gumman ska ha sina vinterkläder i den

Någon som har sett en och kan tipsa mif

tackar

- det som inte dödar härdar!
  • Svar på tråden Söker en liten hallsoffa
  • Silverkatten06

Menar du typ en kökssoffa av lantligt stuk? Sök på IKEA eller Blocket, det borde finnas flera varianter...

• tamate

det är att den får vara max 70 cm lång som är problemet, och helst ska dn vara för barn men måste det så går det vara vuxenmodell

• tamate

åhhh va underbar, presis något sådant som vi söker fast den var lite för lång, vi kan få plats med en på 80 cm men det blir lite trångt

Silverkatten06 skrev 2007-11-15 15:38:20 följande:
    Aha, max 70 cm lång.. Då blir det nog svårare...Annars hittade jag en söt på blocket:www.blocket.se/vi/13809745.htm
  • tamate
    Silverkatten06 skrev 2007-11-15 15:39:26 följande:
    Visserligen ingen soffa, men bara 69 cm lång:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20059155
    tack vad snäll du är, hmm hade funkat. man kan använda väggen som ryggstöd. tänkte att när gumman blir äldre så ska hon kunna sitta ner och ta av kläderna
    och just nu har vi vantar etc i hela huset =)
  • tamate
    Silverkatten06 skrev 2007-11-15 15:57:54 följande:
    Här fanns ett par barnsoffor som jag tyckte var söta:www.himlenrunt.com/index.php...
    men nu vart jag ju helt sjuk, men vilka priser. det var exakt i den stilen jag tänkte. liten söt soffa att ställa i hallen som man kan gömma vinter grejerna till lillstumpan i och hon kan ta hjälp när hon ska knyta skorna
  • Silverkatten06

Ja, visst var de fina. Blev lite sugen själv nu

Svar på tråden Söker en liten hallsoffa