• lza

babyboxen?

hej, ja tänkte på den där babyboxen man kan få gratis ifrån babyproffsen, om man kan gå till affären och säga att man skulle vilja ha en, eller måste man beställa på internet och skriva ut bekräftelsen?? ja har nämligen ingen skrivare?

iza
  • Svar på tråden babyboxen?
  • Alicia05sMamma

Tror inte det är några problem för dig att hämta ut den ändå. Det är ju bara att säga som det är att du inte har ngn skrivare.

(¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • KimberlysMamma

man får skriva på ett papper där så e det klart!   

• MmmJennie

Hämtade min box idag =) efter mycket om o men.. iaf; Du kan registrera dig för boxen på pampers.se, sen kollar du på kvitensen o skriver upp det tlf nr du reggat. Sen går du till din babyproffsen butik o bara ger dom ditt nr så får du boxen =)

• lza
    Alicia05sMamma skrev 2007-11-15 16:21:01 följande:
    Tror inte det är några problem för dig att hämta ut den ändå. Det är ju bara att säga som det är att du inte har ngn skrivare.
    vet du om nån anhörig till mig kan hämta den åt mig, eller måste vara jag? för ska ja hämta en sån måste ja till Uppsala eller Borlänge..
    iza
  • Alicia05sMamma
    lza skrev 2007-11-15 16:23:06 följande:
    vet du om nån anhörig till mig kan hämta den åt mig, eller måste vara jag? för ska ja hämta en sån måste ja till Uppsala eller Borlänge..
    Tror inte det ska vara några problem. Du kan ju alltid ringa butiken först & meddela detta så det inte blir ngt strul för att vara på den säkra sidan.
    (¯`°?.¸ ღ Mammas lilla hjärtegryn ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Pixxxy
    lza skrev 2007-11-15 16:23:06 följande:
    Jag vet inte om det är upp till varje butik men när jag och min sambo var inne i Skövde och skulle hämta dem för några veckor sedan så var de slut och jag frågade då om han själv kunde hämta den eftersom han jobbar där - men då sa hon att det inte gick om det var beställt på mig eftersom de ville ha legitimation *suck*
    Så jag åkte in och hämtade den själv förra veckan.
    BF 16 mars v 23
  • Småtokig

Jag fyllde i en lapp i butiken. Gjorde inget pp nätet för att få den.

♥Albin 20070116 ♥
  • Annamaja

Du vet va att du kan hämta ut den på babyproffsen eller Babyland om det är närmare för dig.

• 75majasmamma

Fick visa körkortet för att få min!

• lza

oki, ja ska ringa och höra med den affären som är närmast mig..

iza
Svar på tråden babyboxen?