• Anonym (ego-undrar)

Stor näsa som barn/bebis...

Undrar....mina 3 barn har alla ENORM näsa!!!Givetvis de sötaste barnen jag sett ÄNDÅ, men undrar ändå (med tanke på mobbing osv) :

Kommer deras näsor vara enorma som vuxna med? KAN barn ha STORA näsor som barn, och få små som vuxna??

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Stor näsa som barn/bebis...
  • Anonym (ego-undrar)

puff?

• Anonym (Samma!)

Hej!
    Som mamma oroar man sig ju for precis allt!

Mina barn har val inte enorma nasor, men ratt stora nasborrar (efter pappa). Ser man pa pappas bebiskort sa har han en ratt bred nasa med stora nasborrar - och det har han nu med, men som vuxen har ju resten av ansiktet vaxt ikapp, sa det ser bra ut (tycker ju jag!).
    Sen beror det val lite pa om det ar en tjej eller kille som har stor nasa - tror killar "kommer lattare undan" med en rejal krok an vad tjejer gor, tyvarr.

• Anonym

näsan slutar ju aldrig växa har jag hört så antagligen Ja

• Anonym (ego-undrar)

eh, ok.

jaja...för mind el gör det iiinegnting...de är de vackraste jag sett!! är bara rädd för mobbing

nån med erfarenhet av stornosade små?

• Hilla

Mina barn har stora näsor...som nyfödda såg de ut som boxare Fast givetvis är dom det sötaste som finns!

Deras pappa har en ganska bred näsa, så det är väl därifrån.
    Bryr mig inte så mkt, men visst hoppas man att de slipper gliringar!

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (ego-undrar)

ok, men mina ungars e större....

INGEN som vet? Stornäst unge får "lagom" näsa????

• Anonym

Svårt och jämföra men min systers två barn hade enorma näsor när de föddes och har normala, vad jag tycker, idag. Som sagt, de växer nog ikapp.

• Anonym (ego-undrar)

puffff

• kramgrisen

näsan växer juh hela livet men de växer väl ikapp med resten med.. är bara att lära ungarna att säga ifrånpå skarpen om någon komenterar det.

• iii83

Jag hade stor potatisnäsa som liten och fram i tonåren... nu har den ändrat sig i form och är inte alls så utmärkande längre

• Anonym (ego-undrar)

kanske växer ikapp med resten ja....

Svar på tråden Stor näsa som barn/bebis...