• Anonym (magen)

Få bort "kärlekshandtagen"! Hur?

Hur får man lättast och snabbast bort fettet runt magen?
    Jag har lagt på mig en hel del där på senaste och det är riktigt störigt.

Jag är smal på resten av kroppen så jag vill absolut inte banta ner mig så jag blir smalare. Det är bara hullet (lovehandles)runt magen som jag vill få bort! Har hört att man inte kan punktförbränna fett så jag vet inte alls hur jag ska göra?
    Vill bli av med det fort!

• Svar på tråden Få bort "kärlekshandtagen"! Hur?
  • Anonym (tjo)

Tjoho! Här är en till som fått de ljuvliga!! handtagen under det senaste året!!

• Anonym

vi verkar vara många med detta "problem". efter graviditeten har jag gått ner mkt och vill inte bli smalare men på o runt magen lägger sig en del gotta... 100 sitt ups om dagen kanske?!

• Rosi med MoW

På mig började putmagen och fettet runt höfterna försvinna när jag började springa! 30 minuter ett par gånger i veckan.

Jag är också smal i övrigt, men magen störde mig. Nu börjar jag dock se en ljusning

• Tinzu

nå.. promenader hjälper faktiskt att få bort

sneda sit-ups och vanliga kanske också? på mig har det börjat försvinna sakta men säkert sen jag började gå på gym

• sommarmamman

Konditions-och styrketräning i kombination är nog det enda rätta. Bränn fett och bygg muskler. Se till att äta rätt och ordentligt bara.

Så gjorde jag och gick från att va pinnig med daller på oönskade ställen till att bli riktigt vältränad:) Hade kärlekshandtag jag också. Dagliga powerwalks och enkel styrketräning hjälpte långt.

Glöm inte att äta bara.

Lycka till!

Svar på tråden Få bort "kärlekshandtagen"! Hur?