• Tjej 83

vad kan man ge en 22 årig tjej i julklapp?

måste snart köpa julklappar o det är lika svårt varje år o man får svar som -ne ja vet inte..
    ...öhhheee.......

ne men jag ger min mamma, storebror o lillasyster o min mormor.
    sen till sambons mamma, o så till vår dotter då..

men i år täntke ja att de kunde få varsin korg med saker i. som till min bror tex, en "film korg" med popcorn. dricka, kortlek, film, chip, glas, o allt vad som hör till en filmkväll typ.

mamma kan få antingen "spa" eller "ost o kex"

men vad ska min lillasyrra få? kanske hon ska få spa? o mamma ost o kex?

eller har du någe förslag på vad man kan ge till en 22 årig tjej? bara någe förslag så kanske ja kommer på resten??

• Svar på tråden vad kan man ge en 22 årig tjej i julklapp?
  • MILF

Skönhetsgrejer, då finns ju bland annat: lite bättre shampo och balsam från salong, peeling, nya rakblad till hyveln, parfym, smink/presentkort på t ex MakeUp Store, presentkort på att färga bryn/fransar, badbubbel, duschgrejer?

• isisisis

Bodyshops kroppslotion kanske?
    Det brukar de flesta gilla.men är lite dyr att köpa till sig själv?

• Viffy

Lite smink, snygga trosor, nåt trendigt halsband, en flaska vin, en bra bok om hon gillar att läsa ( en bra "tjejbok" som jag nyss läst är "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella)

• Bollen82

Jag hade blivit jätteglad om jag fått spa, nackdelen med det är att man vill ha någon att gå med..
    Och hennes kompisar kanske inte kan betala själva.
    Så ett alternativ är ju en mor och dotter-dag på spa.. Fast det beror ju på hur nära dom står varann..
    Då har du löst bådas julklapp.
    Smink, kläder, ett snyggt smycke.. Det e kul att få sådant som visar att brorsan faktiskt har ansträngt sig och att det e nåt man absolut inte trodde att han skulle komma på..

• Bollen82

Eller syrran skulle det oxå stå..

• Tjej 83

tack ja de är idér jag med tänkt på med smink o schampo o sånt.
    men då blir de som spa. o då får mamma kex o ost o vin typ..
    ja men så får de bli.
    tack igen.
    de är ju int elätt okomma på något hehe

• stiletto

jag har bland annat köpt spa-lampor och en monkey naildryer till min svägerska, hon älskar lite roliga grejer så det blir nog skitbra. Har även köpt peeling och ett litet dyrare nagellack och en film så hon kan ha en riktigt skön kväll i vinter (eller flera )

blir säkert något mer, allt som jag vill ha går att köpa till henne, det är bra när man har samma smak

Svar på tråden vad kan man ge en 22 årig tjej i julklapp?