• Anonym (hjälp)

Hjälp - varför bubblar det under huden?!

Det är så obehagligt, det liksom "bubblar" under huden precis under bysten och på ett ställe på ryggen. Det har gjort det till och från under en vecka och i dag lyckades jag lägga handen på ett av ställen precis när det hände - och jag kände det jättetydligt i handflatan!

Någon som har en teori?

• Svar på tråden Hjälp - varför bubblar det under huden?!
  • Anastasia

muskelryckningar kanske. brukar jag få i låret ibland... jättekonstigt, men tydligen helt ofarligt.

• Anonym (hjälp)

Nix, inte gravid.

Kan man ha muskelryckningar på så konstiga ställen? Det känns jätteobehagligt!

• Tinzu

muskelryckningar kanske? det brukar jag ha i låren och i ryggen och under tuttarna obehagligt är det ju, det går ju inte att kontrollera det

• Anonym

jag brukar ha muskelryckningar på rumpan!

• Anonym (hjälp)

hm... kanske det kan vara något sådant - har bara inte haft det på så udda ställen förut. Fick fantasier om att det var en blodpropp eller något eftersom jag jobbar så stillasittandes..

• Tinzu

blodproppar gör ju ont dock dom bubblar nog inte.. tror jag iallafall

• Metropolis Diana

Bubblar i mig lite då och då också. Skitotäckt. Plus att det känns som någon kör en kniv i bröstkorgen på en ibland, blir tungt o andas. Är alltid samma muskel som kniper då. Bubblorna kommer på olika ställen...

• Anonym (hjälp)

Det var ju skönt att jag inte är den enda "bubblaren" - alltid en tröst..!

• sommarmamman

Tycker det verkar som gaser jag. Jag får ofta tarmbubbel på vänster sida högt upp i magen. Känns nästan som om hjärtat slår extra slag.

• Minna07

Det "bubblade" i ena skinkan på mig i tisdags, hahaha. Det var en skum känsla, men som tur var gick det vöer snabbt. Annars brukar jag oftast känna av sånt i typ låren, alltså muskelryckningar, samt i ögonlocken, men rumpan? haha.

Svar på tråden Hjälp - varför bubblar det under huden?!